Darx* Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Tror ikke GRendal mente det vondt men han ble sikkert så oppgitt av den feilaktige påstanden at han brukte litt uhøflige ord. Synes også at han burde gå for GT sinden det er som sagt meget liten forksjell i ytelsen. Seffølgelig kan han gå for Ultra hvis han veldig lyst eller har lyst å bli kvitt penger... Stå på GRendal Endret 29. november 2004 av Darx* Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Du driter deg TOTALT så var det det med å si ting uten å oppføre seg som en dritt-sekk også da! feks:du har mye feil i det du har srivi osv man trenger ikke være uhøflige selv om det er et internett forum! Se gutten er så sinnsykt påståelig uten å ha belegg for det! det kvalifiserer til lett ris i romperøret synes nå jeg da Takk for støtten Darx Endret 29. november 2004 av GRendal Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 som hva da? hvis jeg har skrevet noe feil, gi meg dask på lanken så kan du skjelle meg ut på samme måte hehe, det du sier om kortet er jo riktig, men du kunne sakt i fra på en mindre fintlig måte Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 som hva da? hvis jeg har skrevet noe feil, gi meg dask på lanken så kan du skjelle meg ut på samme måte hehe, det du sier om kortet er jo riktig, men du kunne sakt i fra på en mindre fintlig måte hehe o0k da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå