SpinNdre Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 GTA2 Det er bare 1player på gta2 da Derfor jeg og vennene mine spiller det sammen? GTA manager. GTA2 funker helt fint i LAN. Og det er sinnsykt morsom til tider.
pusur6 Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Vi har spillt Soldier of fortune med stor suksess, men folk begynner å bli lei (vi har lanparty hos meg hver onsdag....) Offtopic Hver onsdag, enn skole\jobb da? Ontopic Counter-Strike Black Hawk Down Battlefield 1942 spillene (skal gå med 32 mb skjermkort) jeg trur ikke at det kommer til og gå så bra og spille bf1942 m 32ram agp. har prøvd det samme. det kåm bære svarte persjoner og hvite ting i firkantat form.. hadde riva tnt2
SkyMarshall Arts Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Til 7-8 spillere på LAN? - Warcraft III - CnC: Generals - Halflife Deathmatch - Call of Duty: United Offensive - Flatout GL HF M8
Kurt P Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Til 7-8 spillere på LAN? - Warcraft III - CnC: Generals - Halflife Deathmatch - Call of Duty: United Offensive - Flatout GL HF M8 flatout .. g0g0.. (husk å fjern netlimiter på pcn de som har det.. Ellers kan kun 2 spille, ikke fler)
DaRe_deVIl Skrevet 30. november 2004 Skrevet 30. november 2004 Vi har spillt Soldier of fortune med stor suksess, men folk begynner å bli lei (vi har lanparty hos meg hver onsdag....) Offtopic Hver onsdag, enn skole\jobb da? Det lurte jeg også veldig på
erlber Skrevet 30. november 2004 Forfatter Skrevet 30. november 2004 Keine problem.... Vi sitter ikke lenger enn til to.... Skole er ikke så farlig... Hva er det vi skal bli da? Leger? eh.... dere har ikke lest dette når dere kommer inn på legekontoret om noen år.....
Daniel Skrevet 2. desember 2004 Skrevet 2. desember 2004 Codename Eagle Codename Eagle MÅ dere prøve!
Coaxmetal Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 Anbefaler science and industry, en half-life1-mod. Jævlig artig spill. Vi spiller det hele tida.
Acrid Skrevet 3. desember 2004 Skrevet 3. desember 2004 GTA2 Visst pokker! Beste multiplayeropplevelse noensinne! GTA2-drikkeleken: 1 shot om du blir fragget av motspiller. 2 shotter om du greier å drepe deg selv 3 shotter om purken tar deg Utrolig morro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå