Sir_cruz Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Først ble han mistenksom mot innehaverne, haha , morsomt , har dere lest sitate på siste side av FHM ? skikkelig morsom fortelling , Januar utgaven Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Skjedde cirka det samme med meg også, som dere opplever. For noen måneder siden hadde jeg en fyllekule hvor jeg bare hadde drukket øl hele kvelden. Jeg spøy, og siden har ikke øl hatt den samme smaken! Når jeg seinere har drukket øl har det smakt vanlig først, men så kommer den utrolig ekle ettersmaken som jeg får brekninger av! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 vil tro det er psykisk. hver gang jeg drikker meg død-dritings på vodka blandet med apelsinjuice syntes jeg vanlig juice smaker dritt i mange uker etterpå. Lenke til kommentar
yoyoyo12345678 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Veldig vitenskapelig tråd dette, ikke for å være noen funkiller... Er jo artig med en fyllekule dann og vann. Jeg har forøvrig et hatforhold til Fanta Exotic (?) etter å kun ha brukt dette som blandevann på en hyttetur på fem dager. Det smaker så jevlig crap nå.... Men OT: Er det noen som har neon vitenskapelig forklaring på fenomenet, rent bortsett fra at det kan være psykologisk. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Alt har med assosiasjoner å gjøre. Jeg hørte på Pearl Jam - Vitology når jeg leste Ringenes Herre. Hvis jeg nå hører på Vitology, ser jeg utelukkende for meg alt i LOTR bøkene. Akkurat det samme. Les mer under. http://www.healthy.net/scr/article.asp?ID=389 Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Er det noen som har neon vitenskapelig forklaring på fenomenet, rent bortsett fra at det kan være psykologisk. Det kalles aversjon og er er en psykologisk fenomen, som er godt kjent. Det er foreksempel godt kjent av kreftpasienter på cellegift har fått aversjoner mot spesielle typer mat de har fått under behandling. Dette er fordi de forbinder maten med noe som har skadet dem. Det er i bunn og grunn en overlevelsesmekanisme akkurat som fluktreaksjon. Det finnes mange typer aversjoner, men mat er et greit eksempel. Det er gjort endel aversjonsforskning og det som beskrives i tråden her er ikke unormalt. Trøsten til dere som har fått aversjoner, er at det som regel leges med tiden, når vi glemmer hva som har skjedd. Endret 29. desember 2004 av Frekkas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå