Gå til innhold

Ødeleggende effekt av sprit?

co2

Anbefalte innlegg

For noen uker siden, så drakk jeg meg skikkelig full på sprit og øl å husker minimalt av hva som sjedde.

Og så har det seg slikt at etter det så smaker Cola bittert, det samme gjelder tannkrem(Jordan,vanlig)

Smaken er ganske lik på begge å har liksom ødelagt alt med cola :no:

Noen som fatter hva som her sjedd? :hm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg blandet med Sprite første gangen jeg drakk meg drita full. Hadde èn flaske hvor jeg hadde x-antall forskjellige typer sprit oppi, da jeg hadde robbet barskapet til pappa. Etter denne lite vakre fyllekulen kunne jeg ikke drikke Sprite uten å få brekninger, dette varte i ca. 1 år. Deretter ble jeg mindre og mindre "allergisk" mot Sprite, og etter 3-4 år var det ikke noe problem å drikke det.

Bare ha litt tålmodighet så vil lysten på Cola komme tilbake, vil sikkert ikke ta så lang tid som 3-4 år.

Endret av KrageV
Lenke til kommentar
Jeg blandet med Sprite første gangen jeg drakk meg drita full. Hadde èn flaske hvor jeg hadde x-antall forskjellige typer sprit oppi, da jeg hadde robbet barskapet til pappa. Etter denne lite vakre fyllekulen kunne jeg ikke drikke Sprite uten å få brekninger, dette varte i ca. 1 år. Deretter ble jeg mindre og mindre "allergisk" mot Sprite, og etter 3-4 år var det ikke noe problem å drikke det.

Bare ha litt tålmodighet så vil lysten på Cola komme tilbake, vil sikkert ikke ta så lang tid som 3-4 år.

Uuuuuugh :lol:

Lenke til kommentar
jaaaa.. husker nå (2 sek) at jeg kjøpte cola for å blande, smagte ikkje godt men ned måtte det :roll:

Cola er ikkje blandevatn! Det blir berre ekkelt.

Fanta lemon/exotic og sprite er bra som blandevatn ;)

vet, var bare "litt" brisen da :roll:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...