co2 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 For noen uker siden, så drakk jeg meg skikkelig full på sprit og øl å husker minimalt av hva som sjedde. Og så har det seg slikt at etter det så smaker Cola bittert, det samme gjelder tannkrem(Jordan,vanlig) Smaken er ganske lik på begge å har liksom ødelagt alt med cola Noen som fatter hva som her sjedd? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 det kan godt være pykisk. med mindre du drakk noe "eksotisk" skal du ikke ødlegge smaksløkene på en fylle fest.. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Gudene vet hva jeg fikk i meg Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Ødelagte smaksløker vil lege seg over tid. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Merkelig det her med Cola... en kamerat av meg synes colaen hans smakte vaskepulver (!) hver gang han spiste kebab. Først ble han mistenksom mot innehaverne, men det viste seg at det hadde noe med at han hver gang bestilte ekstra sterk, og smaksløkene ble påvirket av dette og ga ham inntrykk av vaskepulver-smak... sprøtt Lenke til kommentar
co2 Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 bare i mitt tilfelle så går det ikke vekk Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Hehe... du får vel bare slutte å drikke cola da, det er jo bare skadelig for tennene uansett... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Hehe... du får vel bare slutte å drikke cola da, det er jo bare skadelig for tennene uansett... gud bedre Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Høres ikke bra ut Sikkert bare psykisk og at tunga di er lokalbedøvet av spriten Hender noen ganger med meg at jeg får en metallisk lukt i nesa som ikke vil vekk når jeg er forkjøla, bare å slutte å tenke på det så gir det seg Er kanskje noe lignende Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Begynn med KAFFI! Eller slutt med alt som heter "sukker til du går på veggene". Cola. ALtså. (Kan jo og være du har fått i deg Cola+rom eller Cola+Jack. Har vært borti det. Stygge saker. ) Endret 3. desember 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
co2 Skrevet 3. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2004 jaaaa.. husker nå (2 sek) at jeg kjøpte cola for å blande, smagte ikkje godt men ned måtte det Skjønner ikke at det skal ha noen ettereffekt Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Skjønner ikke at det skal ha noen ettereffekt Det er nettopp det det har. Du hadde vel fått i deg nok brekningsmiddel, og du assosierer altså denne opplevelsen med cola. Jeg har helt ødelagt gleden av å drikke is-te, fanta exotic, solo og schweppes grapesoda. Lenke til kommentar
KrageV Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Jeg blandet med Sprite første gangen jeg drakk meg drita full. Hadde èn flaske hvor jeg hadde x-antall forskjellige typer sprit oppi, da jeg hadde robbet barskapet til pappa. Etter denne lite vakre fyllekulen kunne jeg ikke drikke Sprite uten å få brekninger, dette varte i ca. 1 år. Deretter ble jeg mindre og mindre "allergisk" mot Sprite, og etter 3-4 år var det ikke noe problem å drikke det. Bare ha litt tålmodighet så vil lysten på Cola komme tilbake, vil sikkert ikke ta så lang tid som 3-4 år. Endret 7. desember 2004 av KrageV Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg blandet med Sprite første gangen jeg drakk meg drita full. Hadde èn flaske hvor jeg hadde x-antall forskjellige typer sprit oppi, da jeg hadde robbet barskapet til pappa. Etter denne lite vakre fyllekulen kunne jeg ikke drikke Sprite uten å få brekninger, dette varte i ca. 1 år. Deretter ble jeg mindre og mindre "allergisk" mot Sprite, og etter 3-4 år var det ikke noe problem å drikke det. Bare ha litt tålmodighet så vil lysten på Cola komme tilbake, vil sikkert ikke ta så lang tid som 3-4 år. Uuuuuugh Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 jaaaa.. husker nå (2 sek) at jeg kjøpte cola for å blande, smagte ikkje godt men ned måtte det Cola er ikkje blandevatn! Det blir berre ekkelt. Fanta lemon/exotic og sprite er bra som blandevatn Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 jaaaa.. husker nå (2 sek) at jeg kjøpte cola for å blande, smagte ikkje godt men ned måtte det Cola er ikkje blandevatn! Det blir berre ekkelt. Fanta lemon/exotic og sprite er bra som blandevatn vet, var bare "litt" brisen da Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Rom &cola er bare tha shit, finnes ikke noe bedre en det. når jeg var i kina drakk jeg nesten ikke noe annet, Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 battery og jegermaister, genialt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå