Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Adsl2 hva er det?

Anbefalte innlegg

Det er Forretningsutvikler i Dataguard, Asbjørn Myklebust som er intervjuet

Selv om han foreløpig ikke kan si noe om hva tjenesten vil koste, håper han på at selskapet i pilotperioden vil kunne tilby en tjeneste med inntil 25 Mb/s nedlastingshastighet og 3 Mb/s opplastingshastighet til omtrent 500 kroner.

25000/3000kbit/s til 500 lappen høres bra ut for meg! :!:

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Per dags dato så blør Lyse penger, dvs internett greiene lever pga kryss subsidering og det ryktes at de må bite i de kjente sure eple og vurderer DSL løsninger.

Hvor har du dette fra? Ønsker litt mer info/lenker om det :)

Lyse hadde 237 millioner (!) i overskudd i første halvår i år så om det er dårlig blir jeg virkelig forundret.

http://web3.aftenbladet.no/innenriks/okonomi/article4494.ece

Lyse internet blør penger, Lyse går bra og internet biten lever fordi andre deler går bra og får penger fra Lyse konsernet.

Dessverre har jeg ingen linker da informasjonen kommer fra telekoms bransjen større leverandører, de passer på at kundene faktisk har penger å betale med nå, sammenlignet med dotcom tida.

Endret av JPedro
Lenke til kommentar

Per dags dato så blør Lyse penger, dvs internett greiene lever pga kryss subsidering og det ryktes at de må bite i de kjente sure eple og vurderer DSL løsninger.

Hvor har du dette fra? Ønsker litt mer info/lenker om det :)

Lyse hadde 237 millioner (!) i overskudd i første halvår i år så om det er dårlig blir jeg virkelig forundret.

http://web3.aftenbladet.no/innenriks/okonomi/article4494.ece

Lyse internet blør penger, Lyse går bra og internet biten lever fordi andre deler går bra og får penger fra Lyse konsernet.

Dessverre har jeg ingen linker da informasjonen kommer fra telekoms bransjen større leverandører, de passer på at kundene faktisk har penger å betale med nå, sammenlignet med dotcom tida.

Ja... det har du rett i... Men det har noe med å være fremtidsrettet. Lyse investerer i fiber av den enkle grunn av at de går i et enormt overskudd..

Selv om de ikke går i overskudd på fiber biten nå, betyr ikke det at dette er en dum investering..

Lenke til kommentar
Har sagt det før og jeg sier det igjen. Jeg tviler på at det blir noe særlig kjappere internett-aksess for det er ikke noe butikk i det. Istedet blir det flere tjenester som VoIP, streaming og VoD.

kan du slutte med det pikk pakk ditt kansje firstmile skal ikke komme med adsl2 til folk det fins andre isp forhandlere en firstmile slutt med det der

Endret av bluemac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...