retry Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Ja, nå kommer jo som kjent snart SLI ut på markedet.. Og det er vel folk her(med alt for mange penger), som ønsker å utnytte det maksimalt... Jeg er selv en av de som ønsker det, men som ikke har pengene:) men uansett... Hvordan vil SLI fungere til overklokking? Lenke til kommentar
morgus Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Slenger meg med på denne tråden jeg også, for jeg har tenkt å kjøpe PC med SLI etter jul en gang. Har dessverre ikke svar til trådstarter.... Lenke til kommentar
retry Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Ingen som veit noe om dette? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Regner med at overklokking skal gå greit der også, men at man bør klokke begge kortene likt for å få best ytelse. Har ingen erfaring dog så dette er kun spekulasjoner. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Det skal fungere å overklokke et SLi system.. Men hvordan det gjøres vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
retry Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Regner med at overklokking skal gå greit der også, men at man bør klokke begge kortene likt for å få best ytelse. Har ingen erfaring dog så dette er kun spekulasjoner. Det var det jeg satt og tenkte på... Men som kjent er det jo ingen prosessorer som er like.. dvs. at de kan oppføre seg ulikt også ved lik overklokking.. Det jeg satt å tenkte på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå