albions Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Tenkte litt på denne psu en og dette kabinette Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Frekt, rett og slett. Det kabinettet er griselekkert, godt å bygge i og har jeg hørt. Kan jo ta ut hk brettet, det er alltid bra. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Javel. Skal du tenke lenge, eller er det noe du lurer på ? vert vert m1 (lty wert) 1 person som tar imot gjester og trakterer dem; gjestgiver hotellv-, krov- / v-en bad gjestene til bords / ordtak: gjøre regning uten v- glemme, se bort fra viktige ting som senere skaper vansker 2 huseier; person en leier hos v-en kastet ut leieboerne 3 person, institusjon som etter avtale driver eiendommen sin for en annen parts regning (f eks staten) skaffe v- til forsøksdrift 4 dyr, plante som en snylter lever på mennesket er v- for bendelorm . Tatt ifra ordbok.no! Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Javel. Skal du tenke lenge, eller er det noe du lurer på ? vert vert m1 (lty wert) 1 person som tar imot gjester og trakterer dem; gjestgiver hotellv-, krov- / v-en bad gjestene til bords / ordtak: gjøre regning uten v- glemme, se bort fra viktige ting som senere skaper vansker 2 huseier; person en leier hos v-en kastet ut leieboerne 3 person, institusjon som etter avtale driver eiendommen sin for en annen parts regning (f eks staten) skaffe v- til forsøksdrift 4 dyr, plante som en snylter lever på mennesket er v- for bendelorm . Tatt ifra ordbok.no! En enkel skrivefeil, blir for dumt å henge seg opp i det. Har du aldri skrevet feil? Og hva vet vi, kan hende han har dysleksi. Det kan ikke vi vite, det er folk på forumet som har dysleksi. Lenke til kommentar
albions Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Javel. Skal du tenke lenge, eller er det noe du lurer på ? vert vert m1 (lty wert) 1 person som tar imot gjester og trakterer dem; gjestgiver hotellv-, krov- / v-en bad gjestene til bords / ordtak: gjøre regning uten v- glemme, se bort fra viktige ting som senere skaper vansker 2 huseier; person en leier hos v-en kastet ut leieboerne 3 person, institusjon som etter avtale driver eiendommen sin for en annen parts regning (f eks staten) skaffe v- til forsøksdrift 4 dyr, plante som en snylter lever på mennesket er v- for bendelorm . Tatt ifra ordbok.no! nå er nå ikkje eg så nerdete at eg gadd å følge med i kvar einaste norsk time på skulen liksom Lenke til kommentar
rakfisk Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Vil bli ett bra kjøp det Lenke til kommentar
klikko Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Javel. Skal du tenke lenge, eller er det noe du lurer på ? vert vert m1 (lty wert) 1 person som tar imot gjester og trakterer dem; gjestgiver hotellv-, krov- / v-en bad gjestene til bords / ordtak: gjøre regning uten v- glemme, se bort fra viktige ting som senere skaper vansker 2 huseier; person en leier hos v-en kastet ut leieboerne 3 person, institusjon som etter avtale driver eiendommen sin for en annen parts regning (f eks staten) skaffe v- til forsøksdrift 4 dyr, plante som en snylter lever på mennesket er v- for bendelorm . Tatt ifra ordbok.no! hmmm jeg skjønner ikke skvipet av dette edit : du har vel ikke spist no syre idag? edit2: haha, kanskje jeg som er på syre idag.. så ikke at det stod tatt fra ordboka... lol Endret 28. november 2004 av klikko Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 mye offtopic her! Ontopic: har selv det kabinettet og det er Veldig bra,og anbefaler det så absolutt, men jeg skulle selvhatt litt størrekabinett! se påCM Stacker! det er kult det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå