fendom Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hei. om par uker starter vi med eksamen Jeg har eksamen i disse 3 tinga: Windows server 2003 Cisco: CCNA PC arkitektur Jeg tenkte for en gang skyld prøve å forbrede meg litt bedre enn akkurat dagen før, men det ble utrolig kjedelig og veldig lite som gikk inn i hodet mens jeg sitter å leser i de tykke data bøkene, så da tenkte jeg det må vel være noen der ute som har noen gode tips å komme med når det gjelder de 3 emnene. Er kanskje litt dårlig å bare si hva vi har eksamen i og ikke spesifisere det bedre, men det er bare det basiske vi har om. Første halvåret mitt med det. På forhånd takk og håper jeg får noen gode tips Lenke til kommentar
Irons Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Tja, for cisco ccna, så ville jeg anbefale deg å skaffe ccna study guide kit fra sybex, da denne går igjenom ccna serifiseringen.. Det finnes tilsvarende versjoner for microsoft, kurspermen er også ganske grei å lese igjeom (syns ikke ms biten var noe biggy). Husker ikke helt hva som var på ccna testen, men de fire bøkene i kitet heter: - Building scalable Cisco Internetworks (BSCI) - Building Cisco Mulitlayer Switched Networks (BCMSN) - Buliding Cisco Remote Access Networks (BCRAN) - Cisco Internetwork Troubleshooting (CIT) Stort sett det jeg husker at vi gjorde på kurset var router on a stick Litt feilsøking, og en del tørr teori Om du bor i Oslo, så kan du sikkert få låne CCNA study kitet mitt, om du er til å stole på da... \\Sp33D EDIT: dette bok settet er en forberedelse til examen, og denne tråden burde ligge under nettverk.... Endret 30. november 2004 av the_real_Sp33D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå