MindTooth Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hei. Har nå tenkt å kjøpe meg gyldig lisens av Windows.. Skal gå for følgende: OS: WinXP SP: SP2 Language: English License: Student (VK1) Med dette lurer jeg på hvilke versjon jeg skal ta av det de har på komplett(vedlegg)? Og hva er forskjellen mellom upgrade og full? Kan man installere ifra upgrade, uten å måtte ha Win98/2k installert først? ----------------------------------------------- Vedlegg: Komplett P.S. Rett meg, hvis noe feil. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Og evt. hvor? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 http://komplett.no/k/ki.asp?sku=109407&cks=PRL og du kan ta en clean installering, men du må ha en tidligare versjon av Win98/se/me/ 2000. XPèn kommer til å spørre etter tidligare versjon når du inst. den. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Men, jeg har ikke en lisens ifra før! Har av Win98, men den er norsk! Må jeg kjøpe fullversjon da?? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Men, jeg har ikke en lisens ifra før! Har av Win98, men den er norsk!Må jeg kjøpe fullversjon da?? Ta en tlf. til Komplett eller MS og spør om norsk Win98 duger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå