Kurt P Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) heisann.. Jeg har nå klokket mitt x800 SE PCI-E 128 mb.. (med rivatuner)Med deafult så var Core : 425 og Memory : 350.. Nå er Core : 459 og Memory : 411.. Tempraturen har vært oppi 66 grader.. Har vel ikke spilt mer enn 10 min med far cry.. Er dette farlig? Burde jeg ha ny kjøling hvis jeg skal holde denne klokkeinnstillingen? mvh Kurt-Preben Endret 28. november 2004 av Kurt P Lenke til kommentar
viranth Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 heisann.. Jeg har nå klokket mitt x800 SE PCI-E 128 mb.. (med rivatuner) Deafult så var Core : 425 og Memory : 350.. Nå er Core : 459 og Memory : 411.. Tempraturen har vært oppi 63 grader.. Har vel ikke spilt mer enn 10 min med far cry.. Er dette farlig? Burde jeg ha ny kjøling hvis jeg skal holde denne klokkeinnstillingen? mvh Kurt-Preben Nei, den temperaturen er ikke farlig. Regner ikke med at den stiger så veldig mye mer etter 10 minutter. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 x800 kortene kan ligge på 90grader uten å ta skade av det(det er ikke snbefalt, men de tar ikke skade)alså er ikke 60grader så fælt Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 x800 kortene kan ligge på 90grader uten å ta skade av det(det er ikke snbefalt, men de tar ikke skade)alså er ikke 60grader så fælt Dette er du sikker på ? Har du noen kilder på dette? Hvis dette er sant kan jeg med andre ord klokke mer da ? Eller burde jeg gi meg .. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 du kan klokke mer, men husk at det er ikke bra for kortet å ligge på høye tempraturer selv om det ikke tar skade av det der å da. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 du kan klokke mer, men husk at det er ikke bra for kortet å ligge på høye tempraturer selv om det ikke tar skade av det der å da. okay.. tror tempraturen legger seg på 65 grader ved spilling nå.. Burde jeg sette tilbake igjen? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 neida, det trenger du ikke Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 neida, det trenger du ikke men du.. på monitoren (med tempraturer og alt annet) så er det noe som heter "Fan duty cycle".. Denne står på 43,5 % hele tida.. Selvom jeg spiller.. Dette har vel noe å gjøre med hvor raskt vifta arbeider.. Kan jeg stille opp denne prosenten(vifte hastigheten) .. Da vil den jo kjøle bedere, og jeg ville kunne klokke høyere uten å få noe høyere tempratur.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 det er jeg ikke sikker på, så velger å ikke svare. vil ikke villede deg til å muligens ødelegge kortet ditt Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 det er jeg ikke sikker på, så velger å ikke svare. vil ikke villede deg til å muligens ødelegge kortet ditt Nei ikke svar hvis du ikke er sikker på det.. hehe.. *håpe på at noen vet hva dette er* Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Discussion w/Author of Hardware Monitor on G5 PCI bay Fan control, XRG's GPU Temperature reporting w/6800 Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Discussion w/Author of Hardware Monitor on G5 PCI bay Fan control, XRG's GPU Temperature reporting w/6800 okay.. skjønte egentlig ikke så mye av det som sto der.. Kunne du "oversatt" det kort til meg.. Men min fan duty cycle varierer seg ihvertfall ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå