Goophy Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Anette ja, "frøken kun ett ansiktsutrykk". Men alikelvel så søt atte. Og i tillegg en aktiv SO3-er, ikke dårlig det... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Wææææ MIN dag faktisk *sjokka* Så snille dere er! Tusen takk for alle de snille kommentarene Dere er så søte!! Tror jeg vet hvem som skal få neste dag Edit: Sitter på dataen til typen min og glemte å logge inn som meg, men dere vet hvem jeg er Endret 4. desember 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Det er din tur til å velge Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Skikkelig gøy å lese det dere har skrivd i dag, ble i skikkelig godt humør! Bae synd at jeg oppdaget det så seint.. Tusen takk folkens! Men nå er det en ny dag og den dagen går til haddis, synes han fortjener den! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Haddis er en fin fyr som kan det han kan! Gratulerer med dagen!! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Haddis er en fin fyr med god musikksmak. Haddis gir inntrykk av å være svært "aktiv" til tider Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 haddis er jo mannen som hadde en genial vri i bildetråden her på forumet (var vel etter AnAnAs viste litt mage). Uansett er han en gledsspreder av dimensjoner Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Hva skjedde med de bilde-greiene dine Øivind? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Haddis legger ansiktsmaske, RESPEKT. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Tja, kjenner ikke til haddis så veldig godt egentlig, men jeg tror han er en kjernekar ut ifra det jeg leser. Gratulerer med dagen Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Kjenner heller ikke Haddis, men jeg tror han er en trivelig kar som har en del kunnskaper om litt av hvert, og det er en bra egenskap Grattis med dagen, u deserve it Edit: Leif Endret 5. desember 2004 av Gnomenz Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) 0ooooooooo.... Nå blir jeg flau Det varmer i hjerte... !! EDIT: Jeg glemte og si jeg setter pris på dere alle! Det er så utrolig mye bra folk her! Folk som en kan dele efaringer, da mener jeg både "hardware" og livsefaringer! Jeg setter rett og slett pris dere! Ingen ting som slår en kveld med forumet og et par pils Endret 5. desember 2004 av haddis Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 HEhehe haddis du er en grei skrue! En morsom so3'r. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 haddis kan bake kake. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 haddis er tøff, grei og en av de faste SO3-erne. Som sagt, hainn kainn baake, og det er da bare fint. Og så er han en skikkelig søtnos da. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Haddis er blandt mine favoritter her på forumet hvertfall Godkar, vet å påføre ansiktsmasker når talgen kaller! Hehe, morsom fyr med mye interessant å bidra! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Haddis er hardc0re. Pluss at jeg tror han er flink til å danse. Stemmer det, haddis? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Haddis er ikke redd for å vise sine feminine sider. Respekt for det. Ja, jeg tenker på ansiktsmaskene. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Haddis må bare kosemoses! Han er så superkosbar at det nesten ikke finnes ord Gutten vet virkelig hvordan han skal behandle fruen sin, og også seg selv (les: ansiktsmasker og diverse som nevnt over) Ikke ser han så værst ut heller Mannen kan lage mat, behandle damer, er morsom, kosbar og utrolig søt. Hva mer kan man ønske seg? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Ett organ på min størrelse. Neida. Haddis er også "hung like a horse", det vet jeg godt .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå