ahpadt Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Tja, det er vel egentlig min tur til å velge noen nå, men jeg har ikke den fjerneste anelse om hvem jeg skal velge. Min utkårede nussebass: ahpadt Lille tøsen min som er altfor snill. Gi han sexy comments gutter, han er nammers. Jeg skulle nesten valgt deg, men det går dåli'. Endret 3. desember 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Du kan jo velge meg igjen siden det forsvant en del poster om meg da forumet kræsjet. *snufs* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg tror jeg har bestemt meg nå..eller? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Og det blir? Edit: Glemte at det er din dag, og at jeg må skrive litt... ahpadt er en arti forumbruker som jeg ikke har snakket så mye med.. Uansett, du virker som er grei kar! Endret 3. desember 2004 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Jeg er alltid åpen for ros! Tja, det er jo ennå din dag... du er en morsom fyr, du! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 ahpadt har den råeste morgenhilsenen ever. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) *trommevirvel* Den heldige vinneren av sin egen dag er: Anette_. Jeg vet ikke hva det er med hun, men hun er noe spesielt i forhold til andre jenter som jeg har møtt/snakket med på MSN (ingen kritikk til den lille anananananasen min). Føler meg avslappet, dessuten så er hun grei samtidig som hun hjelper til å krydre forumet. Og en ting, Dr.X, ikke kom med 20 x ":love" nå, please. *EDIT: Og en siste ting, takk for alle kommentarene folkens! Endret 3. desember 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Anette_ er en hyggelig jente som faktisk er en jente... Alltid hyggelig med jenter på forumet. Gratulerer med dagen! Edit: Litt teit skrevet, men jeg er trøtt... Endret 3. desember 2004 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Anette_ ja, har ikke pratet noe med hu egentlig, har vel kanskje gått glipp av noe. Hun har ihvertfall et søtt smil man ikke kan unngå å legge merke til ( ) og virker ganske intelligent, oppfører seg eksemplarisk. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 (endret) Anette er en snill og vakker jente ( ) Altid i godt humør. Faktisk den første dama jeg ble kjent med på forumet. (For spare på kommentarer så dr.x ikke denger meg ) Endret 3. desember 2004 av Natrium Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Anette Hadde jeg ikke vært så feit og hatt en slik klumsete adferd Kunne det blitt litt action mellom oss Jeg syns nemlig at du er en BOMBE Dagen er din og jeg håper du feirer den med måte God Jul til "gullungen" på forumet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hun tar seg alltid like godt ut på bilder Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Hun er en snill jente som ofte skriver om sine fantastiske skole opplevelser og som har et fint smil. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Dr.X er vel egentlig den heldige her Har ei vakker og intelligent jente; Anette_ Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Det er min dag i dag Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Gratulerer Anette! Kjenner deg ikke så jeg har ikke så mye å komme med. I motsetning til noen andre så har jeg ikke tid å bli kjent med alle på forumet jeg Menneeh du virker da blid og koselig, Også med forskjellig smil på hvert bilde da gitt Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2004 Anette har fin rumpe, er kjempesnill og flink på skolen. Ikke rart hun er playah pimp liksom Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 (endret) Anette ja, en av de forum-medlemme jeg husker best... Husker faktisk de første postene hennes i mobilforumet, da hun skulle på liv og død forsvare E700 at den var best Endret 4. desember 2004 av haddis Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Anette er en hyggelig jente og den første på dette forumet som la meg til på msn for lenge, lenge siden da jeg hang på mobil-delen av forumet Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Anette har et statisk smil ( ) og er en søt og hyggelig jente. Dr. X har vært heldig her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå