Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 ahpadt er e1337e og har til felles med meg at ingen klarer å skrive nicket riktig. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Ahpadt er en gullfin mann ja, draget på damene har han også om jeg har forstått det riktig!? På forumet ellers er du et kjent skue, og denne dagen fortjener du virkelig Ahpadt. Have a nice day Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Måtte bare... En siste Skjønnskriften på topp Endret 2. desember 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) ahpadt er e1337e og har til felles med meg at ingen klarer å skrive nicket riktig. wh1te wh1te wh1te.. testing testing.. Null problem. *EDIT: Kutt ut det crappet om "sexy og draget" og alt det der. Jeg har jo aldri vært sammen med noen når sannheten skal frem. Endret 2. desember 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Da jeg så at AnAnAs skulle velge en ny person som skulle ha sin dag tenkte jeg: Men så ser jeg at hun valgte Ahpadt, og følte: Jeg trodde jo at AnAnAs så på meg slik: Nå føler jeg meg slik: Kanskje jeg ikke er smart nok Uansett har hun jo valgt en kar med stil her: Ahpadt Og han er jo bare kongen i dette forumet: Ha en fin dag ahpadt. Har deg vel snart på msn (IGJEN) God Jul Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 ahpadt har ihvertfall klart å skryte på seg et overdrevent damedrag, det skal han ha. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 ahpadt har ihvertfall klart å skryte på seg et overdrevent damedrag, det skal han ha. ROFL-COPTER! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 ALEX! Alex er kul å prate med, har mye av min type humor (og det er jo bra, right? *wink wink*), er anti-fjortiss og mye mer. Vanskelig å si noe helt spesiellt, men, jeg prater jo en del med ham over msn, er bare en av mine favoritter på hw.no. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Ahpadt er konge! Ikke nok med at han er et høyt respektert medlem, han er også en av de i min "ekslusive" gruppe over medlemmer jeg virkelig har sansen for. Du er dagens mann, ahpadt, høyst fortjent, og håper du fortsetter i fremtiden. Endret 2. desember 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 ahpadt er helt konge han, stå på! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Han var en av de få som huska meg i "hvem husker du tråden", så han herjer gata. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Det er ikke uten grunn at jeg husket ham i hvem husker du tråden. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Alex er en rå kar. Generell peiling på det meste, og hjelper til på msn (selom jeg til tider er plasom ) Genial bruker test av shuttel Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ahpadt er en av de greie i so3 som alltid har noe morsomt å poste. kommer ikke på flere ting...... Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ahpadt(?) kjenner jeg ikke, for tror vi holder til i helt forskjellige deler av forumet! Men etter som jeg har lest oppover her så virker ahpadt(??) som en spennende kar, som også leser Tommy og Tigeren (avataren ligner fælt ihvertfall) Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ahpadt er en av de greie i so3 som alltid har noe morsomt å poste. kommer ikke på flere ting...... Har jeg? KEWLT! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Alex er den man kan snakke med på msn hvis man kjeder seg (det gjør ihvertfall alltid jeg) og som mario sa har han alltid noe morsomt å poste i SO3. Dagen er ikke den samme om man sjekker forumet på morran og han ikke har posta den vanlige morgentingen sin! En topp fyr som virkelig fortjener dagen sin Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 ahpadt hadde en fin Shuttle burkertest , men fant den ikke på listen i brukertester nå Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 ahpadt hjalp meg å få tak i nyeste episode av Pimp my ride og er derfor en groming Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå