Gå til innhold

Hvem sin dag er det i dag? :)

Putekos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hømm posten min forsvant i det store krasjet

fåreslo og ha niket til den som "har" dagen i første post så man lett kan finne ut hvem det er sin deg , kan bil slitsomt of finne dette i alle postene.

OnT:

AnAnAs er en av di få damene/jentene som vi har her på forumet og hun er en søtt pust blant horder av svette nerder , hun har og humor og tåler våre sexfikserte kommentarer( sikkert derfor det ikke er så mange damer her ;))

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar

Nåh. Tusen takk, mennesker. Sitter og gliser for meg selv i det mørke rommet mitt nå :D Nå går vel jobben litt bedre, når jeg har disse komplimentene å huske på. :love: Jeg er kanskje litt for flink med å utgi intime detaljer iblant... :blush:

Jeg vet allerede hvem min utvalgte blir i kveld. :fun:

Lenke til kommentar

Beklager Anette, det skuffer nok både deg og Dr. X at Thea herved utropes til forumets babe nr. 1! Hun er pen, dere... :love:

Anyway, hun er faktisk mer enn bare pen, i motsetning til veldig mange andre pene jenter rundt omkring i Norges land. Hun virker både smart og morsom, og det som bedre er. :)

Lenke til kommentar

AnAnAs er jenta som virkelig krydrer opp dette forumet. Godt formulerte kommentarer, positiv og ut i fra recent pic posts kan jeg trygt konkludere med at hun er... ehm... DEAD SEXEIH.

AnAnAs gir forumet en helt ny dimensjon som vi alle burde være takknemlige for. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...