Ø.B. Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Trenger ikke en halvside på og uttale meg om den skjønnheten AnAnAs er, så jeg bare sier hun er forumets lille prinsesse. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Diggeste tøsen på forumet, og sikkert den eneste jenten som hadde lagt ut alle detaljene om møtet med kukost. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) hømm posten min forsvant i det store krasjet fåreslo og ha niket til den som "har" dagen i første post så man lett kan finne ut hvem det er sin deg , kan bil slitsomt of finne dette i alle postene. OnT: AnAnAs er en av di få damene/jentene som vi har her på forumet og hun er en søtt pust blant horder av svette nerder , hun har og humor og tåler våre sexfikserte kommentarer( sikkert derfor det ikke er så mange damer her ) Endret 2. desember 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Nåh. Tusen takk, mennesker. Sitter og gliser for meg selv i det mørke rommet mitt nå Nå går vel jobben litt bedre, når jeg har disse komplimentene å huske på. Jeg er kanskje litt for flink med å utgi intime detaljer iblant... Jeg vet allerede hvem min utvalgte blir i kveld. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Thea er snill og pen og lur og sterk (til jente å være). Og skriver bra stiler. Noe må man jo være god til når matte ikke går så bra. :-----D Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 Thea er snill og pen og lur og sterk (til jente å være). Og skriver bra stiler. Noe må man jo være god til når matte ikke går så bra. :-----D Off-topic: Savner deg skikkelig, Dani. Når skal du besøke meg? Glemt meg helt? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Beklager Anette, det skuffer nok både deg og Dr. X at Thea herved utropes til forumets babe nr. 1! Hun er pen, dere... Anyway, hun er faktisk mer enn bare pen, i motsetning til veldig mange andre pene jenter rundt omkring i Norges land. Hun virker både smart og morsom, og det som bedre er. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Off-topic: Savner deg skikkelig, Dani. Når skal du besøke meg? Glemt meg helt? Du svarer jo aldri. :---/ Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 AnAnAs er ingen uting Lenke til kommentar
rlz Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 AnAnAs er jenta som virkelig krydrer opp dette forumet. Godt formulerte kommentarer, positiv og ut i fra recent pic posts kan jeg trygt konkludere med at hun er... ehm... DEAD SEXEIH. AnAnAs gir forumet en helt ny dimensjon som vi alle burde være takknemlige for. Lenke til kommentar
Itchy Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 sånn jeg har forstått det er det ei hott dame på et Hw forum! det er jo bare knall i seg selv desuten så er AnAnAs fantastisk godt(ikke på pizza) så kanskje du er like go ja ja grattis med dagen Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Ananas har hatt mange ramme avatarer:) Og ananas har de dødeste øynene jeg har sett til dags dato, good game. Endret 2. desember 2004 av Den Røde Tsar Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hadde vært artig å hatt med deg i en del av dagboka mi.... *Hohum* Du faller nok innunder kategorien min: "Tullefin OG smart" Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Wow, mange som skryter av AnAnAs her *lete etter bilde* Selv synes jeg hun virker smart, og hun har virkelig roen over guttene her på forumet virker det som Keep up the good work, and good things will happend. Akkurat som det ikke har skjedd allerede?! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Min utkårede nussebass: ahpadtLille tøsen min som er altfor snill. Gi han sexy comments gutter, han er nammers. Endret 2. desember 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 (endret) Min utkårede nussebass: ahpadt Lille tøsen min som er altfor snill. Gi han sexy comments gutter, han er nammers. Endret 2. desember 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Hva kan man si om ahpadt? Han er morsom, sexy, pen, sexy og rett og slett et villdyr i sengen. Velfortjent dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå