Gå til innhold

Hvem sin dag er det i dag? :)

Putekos

Anbefalte innlegg

HalTan er en av de som jeg (og, som nevnt tidligere, ~95% av alle andre på forumet) har lagt merke til. Han har alltid en smart kommentar, er intelligent, og har norsken sin i orden (takk Gud for dem som har det). Dessuten misunner jeg hans tegne-skills til de grader.

En velfortjent dag...

(Dessuten er noen av diskusjonene hvor HalTan og JoachimR var involvert uforglemmelige - vet ikke helt om det er på en positiv eller frustrerende måte ;))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nåååh, Snowdog_ :love::love::love:

Snowdog_ er en kjempesnill kar, og vi har begge en ting til felles: Vi tenker begge like koffert. Han er en jeg sikkert hadde følt meg veldig trygg med i virkeligheten, og sikkert hatt det veldig kos med. Bare få vekk hunden først..*redd for hunder*

We love you, snowie!

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

SnowDOG_, forumets hundeelsker, ser litt farlig ut, men virker slettes ikke farlig. Elsker hunden sin, som er en pen hund, ser litt farlig ut, slik som eieren, men også utrolig søt. SnowDOG_ tar fine bilder, virker veldig grei og har den rareste døgnrytmen jeg noen gang kommer til å se.

Det var ihvertfall MENT positivt. :p

Lenke til kommentar

SnowDOG_ er en av mine favoritt brukere, og han har en skikkelig fin hund :love:

Hver gang jeg ser han har postet et sted så går jeg inn og ser. SnowDOG_ er en skikkelig god gutt :wee:

Han elsker hunder som også jeg gjør og han tar mange fine bilder av Santoz.

SnowDOG_ for ever!

Lenke til kommentar

Hehehe, Snowdog må vel være den kuleste bergenseren på forumet, eller hva? :D Ser ut som at han bedriver tiden godt med hunden Santoz, for etter bildene ser det ut som at den er i storform, fin pels og fine former :) Slikt liker vi! Keep on posting i kjæledyr-tråden.

Åsså er han en av de ytterst få som tør å skrive i dialekt uten å leve i frykt for modene :D

Lenke til kommentar

SnowDOG_ er en tøff kar.

Han briljerer med sin kunnskap om hunder, og har en utrolig søt vofsetofse :love:

Han kan klassifiseres som kongen av kofferter ( :tease: ), og har en utrolig kul attitude :D

HalTan må også nevnes. HalTan er en person med usannsynlig gode tegneegenskaper. Han lager utrolig tøffe tegninger, dessuten kan han diskutere ordentlig også :thumbup:

Lenke til kommentar

Var det ikke mer å si? :dontgetit:

:(

:tease: Hehe neida. Takk alle sammen. Ble rørt nesten til tårene her.

Neste person som skal nomineres er.....*drums*.....AnAnAs!

AnAnAs er en utrolig jente som er bare er utrolig skjønn og som alltid har noe kult å fortelle. Hun opplever mye rart som hun ikke har noe imot å fortelle og ser ut til å ikke bry seg om ka man måte mene om henne. En utrolig personlighet som eg kunne tenke meg å bli personlig kjent med. Dessuten er hun sexy og rett og slett en babe. naughty.gif

Lenke til kommentar

Ikke akkurat et overraskende valg fra Snowdog_ sin side, men så absolutt fortjent.

AnAnAs krydrer hverdagen vår med svært så intime detaljler om sitt forhold osv.

I tillegg er hun jo riktig så underholdende ellers også, og for ikke å glemme så nusselig atte. :love:

Edit: Klokka er halv 2, finner på noe bedre imorgen. :p

Endret av Goophy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...