danilovic Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 HalTan er også flink i norsk. Også tarn ikke forumet så jævlig seriøst (tror jeg). Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 HalTan virker veldig smart, og det er han jeg husker best på dette forumet. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 HalTan er som maikel moore han er morsom og saklig sammtidig. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 HalTan har god humor (les: mye humor) Og fine avatarer. da Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 HalTan har noen urtolig goide replikker inni mellom her. Da han var borte, var det noe som maglet på forumet. Det var liksom ikke lenger noen som pratet stakkarslige, nye brukere sønder og sammen. Ingen andre turde helt tror jeg, vi har jo tross alt en (veldig god) moderatorstab. Men HalTan sier det han vil. Respekt. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 HalTan gjør helt klart forumhverdagen lysere Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Flotte avaterer, men hvor ble det av han sølvkaren som holdt en pinne med en skalle? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Ha|tan er sinsykt flink på PhotoShop. Og da han slengte opp dette bildet i reecent pic post lo jeg så tårene sprutet Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 HalTan er flink til å svare for seg, og har bra meninger om mange ting. Han kan også det med ironi og sarkasme veldig bra. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 HalTan har en genial tegnestil. Ref: Og dette som tar pusten fra de fleste vil jeg tro. Uten HalTan hadde jeg sannsynligvis ikke hatt snøring på Illustrator; Han er en flink lærer. Dessuten ble ikke forumet helt det samme, da han stakk av en stund. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 omg, hva om haltan er en 50 år gammel seriemorder?, hvordan kan dere gi slike komplimenter når dere alldri har truffet vedkommne. internet-venner kan være farlig . men la gå. Haltan har insane skills i photoshop..... han har også god humor etter de manipulasjonsbildene jeg har sett Lenke til kommentar
tbend Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Enn hva med snekker`n? Har sans for den fyren... Elsker å overklokke, og er altid på stedet dær det er snakk om overklokking, vannkjøling, cpu, gpu.... Og kan det meste om vannkjøling.. han hjalp meg til å bestille det jeg trengte..... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 HalTan har en genial tegnestil. Ref:http://dev.paradoxia.org/stuff/polecat.jpg http://dev.paradoxia.org/stuff/polecat2.jpg Og dette som tar pusten fra de fleste vil jeg tro. Uten HalTan hadde jeg sannsynligvis ikke hatt snøring på Illustrator; Han er en flink lærer. Dessuten ble ikke forumet helt det samme, da han stakk av en stund. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) omg, hva om haltan er en 50 år gammel seriemorder?, hvordan kan dere gi slike komplimenter når dere alldri har truffet vedkommne. internet-venner kan være farlig . men la gå. Kan ikke stemme, fordi jeg VET hvem han er. I tillegg kjenner jeg en som er kompis med HalTan! Må komme med klisjèene og smiske, jeg òg: HalTan er rasende intelligent, har noen frekke kommentarer, og, som mange andre har sagt, har en utrolig måte å ordlegge seg på. Et funn for forumet - enkelt og greit. EDIT: Du bor for øvrig i Tigerstaden - det står det respekt av! Endret 30. november 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 HalTan er da ikke så ille.. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 HalTan er den personen som var den første i mitt liv til å gjøre meg oppmerksom på at det er et band som heter The Mars Volta. 'Nuff said! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 HalTan er den personen som var den første i mitt liv til å gjøre meg oppmerksom på at det er et band som heter The Mars Volta. 'Nuff said! Samme her, og det er jeg evig takknemmelig for Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 http://home.no.net/haltann/images/krf.jpg Lo den gangen den dukka opp i en tråd Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Nå må haltan snart finne en som vi kan forsette med før vi begynner å slenge drit til han istedenfor. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) haltan er kongen av PS og illustrator, samt kategoriene søppel og P&R. Han er en ivrig bekjemper av troll, men gjør det som man skal: (i flg. eventyrene) med intelligens og (mentalt) solskinn. De PoleCat-bildene var rett og slett fantastiske, og det tredje bildet i den posten tok pusten fra meg! Endret 30. november 2004 av G2Petter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå