Gå til innhold

Hvem sin dag er det i dag? :)

Putekos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HalTan har noen urtolig goide replikker inni mellom her. Da han var borte, var det noe som maglet på forumet. Det var liksom ikke lenger noen som pratet stakkarslige, nye brukere sønder og sammen. Ingen andre turde helt tror jeg, vi har jo tross alt en (veldig god) moderatorstab.

Men HalTan sier det han vil. Respekt.

Lenke til kommentar

omg, hva om haltan er en 50 år gammel seriemorder?, hvordan kan dere gi slike komplimenter når dere alldri har truffet vedkommne. internet-venner kan være farlig :D . men la gå.

Haltan har insane skills i photoshop..... han har også god humor etter de manipulasjonsbildene jeg har sett

Lenke til kommentar
omg, hva om haltan er en 50 år gammel seriemorder?, hvordan kan dere gi slike komplimenter når dere alldri har truffet vedkommne. internet-venner kan være farlig :D . men la gå.

Kan ikke stemme, fordi jeg VET hvem han er. I tillegg kjenner jeg en som er kompis med HalTan! :D

Må komme med klisjèene og smiske, jeg òg: HalTan er rasende intelligent, har noen frekke kommentarer, og, som mange andre har sagt, har en utrolig måte å ordlegge seg på.

Et funn for forumet - enkelt og greit.

EDIT:

Du bor for øvrig i Tigerstaden - det står det respekt av! :w00t:

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar

haltan er kongen av PS og illustrator, samt kategoriene søppel og P&R. Han er en ivrig bekjemper av troll, men gjør det som man skal: (i flg. eventyrene) med intelligens og (mentalt) solskinn.

De PoleCat-bildene var rett og slett fantastiske, og det tredje bildet i den posten tok pusten fra meg!

Endret av G2Petter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...