Gå til innhold

Hvem sin dag er det i dag? :)

Putekos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Jo takk hyggelig det. Men jeg ser ikke ÈN eneste god grunn til at jeg skulle få den. Thea, derimot, fortjener en liten utmerkelse i dag. :)

Enkelt og greit er grunnen at AnAnAs ønsket Bandidos Pelle gode ting, han ville meg alt vel, mens jeg ønsker å la deg bli knelt til. Dessuten blir det morsomt å se hvem du setter pris på her inne.

Hey, it's your day ... you rock :thumbup:

Lenke til kommentar

Se hvor snill Haltan er. Til og med når han blir valgt til noe, påpeker han at noen kanskje burde hatt den istedenfor han. Er ikke det et snilt menneske så vet ikke jeg? Haltan vet det ikke selv, men han har fått meg til å stoppe opp og tenke over livet mitt veldig mange ganger - og faktisk gjøre noe med det, istedenfor å bare syte og klage slik jeg vanligvis ville ha gjort. Ved å gi meg råd og tips utifra hans egen synsvinkel i en periode av livet mitt der jeg egentlig bare ville dø, ga det meg mer enn hva noen av mine aller beste venner til og med prøvde å nå frem til meg med. Jeg ser opp til Haltan for hans intelligens, men mest for hans godhet. Han er så ufattelig snill at han burde være selve definisjonen på snill. Forumet er en grå, trist smogklatt uten deg. Du bringer liv og farger inn i ethvert rom du går inn i, og er SUPER.

Snille gutten. *klappe på* :fun:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Haltan er en av forumets skjønneste søtnos.

HalTan er søt.

HalTan drar.

HalTan ordlegger seg så det svir av og til. Tøffe saker det der.

Lenke til kommentar

Jeg er ny på forumet, men har vært her inne en del. Nå er jeg da medlem. Jeg kjenner derfor folk ikke så veldig godt. Men håper det kan forandres på..

Over til HalTan, som sagt kjenner jeg han ikke. Men folk her har jo bare + å si, å derfor virker det som er veldig koselig å snill fyr...

God natt alle sammen.

Lenke til kommentar

HalTan er forumets sønn.

Han har alltid noen smarte ting å si, har peiling på utrolig mye, er engasjert politisk og virker veldig rettferdig. Han lager CD med drittmusikk for å plage klassevenner og skrev geniale dikt for en stund siden (som jeg skrev ut og hang opp i klasserommet).

Har stor respekt for HalTan, om det er gjengjeldt er en annen sak. :p

:love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...