Gå til innhold

Hvem sin dag er det i dag? :)

Putekos

Anbefalte innlegg

En herlig tråd dette her, ja.

Jeg er visst først og tar sjangsen til å nominere SteffyBoy.

Steffy er en både morsom og kunnskapsrik forumbruker. Han har ingenting i mot å hjelpe andre og deler velvillig sine kunnskaper som for så vidt er delt utover flere områder. Han har dessuten et stort ordforråd og evnen til å formulere seg. Noe som altid er kjekt å ha med seg.

Dessuten er han jo en gledesspreder på høyde med Kalle Klovn.

Gi den mannen en applaus!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En herlig tråd dette her, ja.

Jeg er visst først og tar sjangsen til å nominere SteffyBoy.

Steffy er en både morsom og kunnskapsrik forumbruker. Han har ingenting i mot å hjelpe andre og deler velvillig sine kunnskaper som for så vidt er delt utover flere områder. Han har dessuten et stort ordforråd og evnen til å formulere seg. Noe som altid er kjekt å ha med seg.

Dessuten er han jo en gledesspreder på høyde med Kalle Klovn.

6206268[/snapback]

Haha, yeah ...

Gi den mannen en applaus!

6206268[/snapback]

Okei da.

Stefan er rett og slett jævlig ålreit, om enn noe kronisk kverulerende (det er nemlig ikke jeg. [Jeg er ikke det!]). Jeg føler i hvert fall at jeg kan stole på ham, han har en elskbar humor, og vi har etterhvert fått noe som kan ligne en slags intern greie der den ene utfyller den andre, og vet nøyaktig hva den andre tenker, eller burde tenkt.

Uten Stefan hadde jeg nok aldri vært så aktiv her som jeg er, siden han var en av de første jeg fikk bedre kontakt med.

Så, jeg må vel si at alt i alt liker jeg Stefan, sånn over nett. I det ekte liv har jeg bare problemer med å forstå hva faen han sier.

:wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Stefan er morsom, herlig politisk ukorrekt og grunnen til at jeg ble avhengig av forumet (dvs. Rimjob/Blowjob tråden gjorde utslaget) Han sier det jeg ikke tør om mye og mange, og det liker vi han for :)

Lenke til kommentar

Hva skal jeg si, SteffyBoy er jo både morsom, frekk, fornuftig, ufornuftig, rettferdig, rolig og dristig på en gang. På en god måte, siden det sjelden ender i alvorlige diskusjoner.

En av de som gjør at jeg fremdeles er aktiv her. Det har vært en fornøyelse å lese postene til Steffy de ca. 2 årene jeg har vært aktiv i OT-baren.

Det som er bemerkelsesverdig med SteffyBoy som bruker er at han har en evne til å virke sikker og klar i hver eneste post, hvilket gjør ham til ett av få naturlige midtpunkt i OT-baren selv om han ikke (lenger) er den som poster verken mest eller oftest. Tror enda jeg har til gode å se en ny bruker som ikke legger merke til dette med en gang.

Stefan virker som en som er til å stole på IRL. Hvor vidt han er helt tilregnelig her på forumet er en litt annen sak :p

Ellers bor han jo på rett side av landet og har tøff dialekt!

En ting jeg kunne tenke meg å spørre deg om, Steffy; har du den utrolige humoren og selvtilliten du viser her IRL også?

Lenke til kommentar

Er det ikke Stefan sin dag hver eneste dag? Jeg føyer meg i rekken av de som sier fine ting om Stefan. Følgende har jeg å si:

Stefan sier selv at han er en av de man skjeldent liker første gang man treffer han, jeg er ikke helt enig! Jeg ble kjent med Stefan for snart seks år siden, og da likte jeg han. Så har det gått opp og ned en del, jeg har virkelig hatet Stefan. Nå har jeg lært meg at Stefan er en genial gutt, humoren hans er meget inteligent, og meget treffende. Han er en av de som virkelig kan dra en spøk evt prank til det absurde, og slippe unna med det! Gutten fortjener en Oscar for enkelte episoder!

Stefan har etterhvert blitt en av de jeg stoler mest på i verden, kanskje fordi jeg vet nok om han til at han aldri kunne utlevert meg og mine hemmeligheter.

For de som lurer på om han er like utilregnelig i virkeligheten, hør mitt rop: JA! Gutten er til tider ikke riktig klok, og det elsker vi!

Livet hadde aldri vært det samme uten puzen min! :) Han fortjener all ære og alle komplimentene han får! Psykoen er legendarisk!

Lenke til kommentar

Det betyr mye fra jenten som hadde en periode der hun unngikk meg totalt. Nå er vi ihvertfall kompiser, vi takket være hemmeligheter vi ikke vil den andre skal vite.

Og at vi elsker hverandre, of course. :wee:

Ny person kommer i løpet av timen, må bare bestemme meg. :)

Lenke til kommentar
Det betyr mye fra jenten som hadde en periode der hun unngikk meg totalt. Nå er vi ihvertfall kompiser, vi takket være hemmeligheter vi ikke vil den andre skal vite.

Og at vi elsker hverandre, of course. :wee:

Ny person kommer i løpet av timen, må bare bestemme meg. :)

6212467[/snapback]

Dårlig formulert pus? Du vet jo alt om meg, og jeg tør påstå det går mye den andre veien og :!: Det alle de uinteligente der ute som ikke skal vite noe, jeg trodde vi var enig om dette!?!

Lenke til kommentar

Da er det vel på tide å utnevne en til å overta tronen. Jeg har tenkt hardt og lenge om hvem som virkelig fortjener en dag, og vurdert hvilke kvaliteter som gjør en person kvalifisert til en hel dag for seg selv. Skulle jeg velge en bruker jeg liker og respekterer, eller en som forumet generelt har sansen for? Jeg bestemte meg for at det måtte være ingen av delene, og derfor overtar LarsP dagen. Måtte han hylles slik han fortjener.

I give you: Idol-Aleksa- I mean, LARS!

Bilde_22.jpg

Lenke til kommentar

LarsP, forumets kalkunguru og urtrønder. Alle hans syrlige og sarkastiske innlegg får meg til å smile, og i noen tilfeller le høyt. Bildene av ham med snus under leppa, en øl i den ene hånden og en blondine i den andre i RPP er også svært fornøyelige.

LarsP er en viktig humørspreder på forumet og en av dets største personligheter.

Lenke til kommentar

Jeg kan vel ytre min egen mening, da jeg nominerte godgutten. Jeg kan fortelle at han er ganske lik seg selv i virkeligheten; morsom, smart og en smule ondsinnet mot undermennesker (emo/gothere/Maiden-fans). Han har herlig filmsmak (både når det gjelder gode og forferdelige filmer), musikksmaken er selvsagt tvilsom (MGP Jr, anyone), men han er tilgitt fordi han bidrar med enormt mye til Film, Musikk og OT her på forumet. Alle og enhver kan vel si seg enig i at forumet ikke hadde vært noe særlig uten Lars.

<3

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...