ahpadt Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Kanskje det burde bli en anner sin dag nå?Ueland har jo hatt i flere dager nå. Korrekt. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 (endret) Ok, da velger jeg en ny dag, siden jeg er trådstarter. Eller? Joda, vi sier det. Jeg synes tor_erik burde få denne dagen tre dager før jul. Han er alltid kjempekoselig, prøver alltid å hjelpe og skaper god stemning på forumet. *klemmepå* Endret 22. desember 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
rlz Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Aww. tor_erik er en kjempegrei kar som alltid har noe positvit å komme med. Han er en fast søppelposter, som er et stort pluss i margen. Gratulerer med dagen tor_erik. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 tor_erik har alltid noe fint å komme med, og han er alltid hyggelig hvis ikke annet er påkrevd. Fin fyr! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Ikke bare er tor_erik en kul fyr og so3'r men han er en BERGENSER!! Har ofte noe kult og morsomt å si. Lenke til kommentar
robB Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 tor_erik er en som sprer glede over forumet, og er en av dei som har hatt "sin dag" lenge Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Denne tråden her lever ikke så særlig bra, kanskje best å la den dø sammen med glassmanetene.. Lenke til kommentar
robB Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Dreper du din egen tråd Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Dreper du din egen tråd En jente vet alltid når hun skal forlate selskapet. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Det var jo kun de mest aktive som ble nevnt uansett. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Whoa, whoa... Vent litt med å la den dø, jeg må jo få takke! Hvordan kan jeg ha oversett dette? Har noen gjemt tråden, eller? Så hva kan jeg si? Tar det klassisk: You guys... (and girls, by all means!) Hadde ikke trodd at jeg hadde noen innvirkning i det hele tatt på dette forumet... Nå ble jeg glad, dere! Takk! Om det i det hele tatt er noen igjen som gidder mer, så må jeg nesten utnevne en Tanksianer til neste kandidat, nemlig TheMaster! Jeg må jo bare få fram at denne karen går på den beste skolen i byen, nemlig Tanks! Han er også bergenser, kan ikke skade det. Ellers er han er han fast MSN-inventar, ingenting er som å sitte og baksnakke stakkars mennesker som har opptrådd på juleavslutninger, eller hva sier du Joakim? Endret 27. desember 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Denne tråden her lever ikke så særlig bra, kanskje best å la den dø sammen med glassmanetene.. Dør glassmaneter? Sånn generelt? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Nei. De er den eneste skapningen på jorda som lever evig, også formerer de seg som kaniner. Egentlig er veksten av glassmanetbestanden et velregissert kupp fra Guds side. Beware. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Om det i det hele tatt er noen igjen som gidder mer, så må jeg nesten utnevne en Tanksianer til neste kandidat, nemlig TheMaster! Jeg må jo bare få fram at denne karen går på den beste skolen i byen, nemlig Tanks! Han er også bergenser, kan ikke skade det. Ellers er han er han fast MSN-inventar, ingenting er som å sitte og baksnakke stakkars mennesker som har opptrådd på juleavslutninger, eller hva sier du Joakim? Hehe Takk, for det Da vil jeg si nestemann er HolgerLudvigsen. Han er veldig god å lage ting i LightWave, han kan mye i fysikk. Har snakket med han på msn, men tror han har blokket meg :9 Endret 27. desember 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
rlz Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Har snakket med han på msn, men tror han har blokket meg :9 Ah, gode gamle Holger. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Har snakket med han på msn, men tror han har blokket meg :9 Ah, gode gamle Holger. Han har faktisk ikke blokket meg.. noe er galt.. Holger er en grei og smart kar som kommer med et svar når man trenger det. Han gjenkjennes vel blandt brukerene her på forumet pga hans noe så litt sære humor. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Holger er alltid like flink til å hjelpe meg med fysikkting og han får meg alltid til å innese hvor håpløs jeg er og at jeg virkelig burde gjøre lekser i det faget snart. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Nei. De er den eneste skapningen på jorda som lever evig, også formerer de seg som kaniner. Egentlig er veksten av glassmanetbestanden et velregissert kupp fra Guds side. Beware. Haha. :!: Var vel ikke akkurat sånn jeg mente, lurt egentlig på hvorfor ananas valgte akkurat det utrykket. HolgerLudvigsen er en kul fyr, han er morsom og dessuten good i paintshop! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Denne tråden fortjener en bump, slik at vi kan få litt humørspredning inn hit igjen, og med det overlater jeg valget av hvem sin dag det er i dag til en annen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå