Gå til innhold

Hvem sin dag er det i dag? :)

Putekos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, da velger jeg en ny dag, siden jeg er trådstarter. Eller? Joda, vi sier det.

Jeg synes tor_erik burde få denne dagen tre dager før jul. Han er alltid kjempekoselig, prøver alltid å hjelpe og skaper god stemning på forumet. *klemmepå*

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

Whoa, whoa... Vent litt med å la den dø, jeg må jo få takke! Hvordan kan jeg ha oversett dette? Har noen gjemt tråden, eller?

Så hva kan jeg si? Tar det klassisk: You guys... (and girls, by all means!) :love:

Hadde ikke trodd at jeg hadde noen innvirkning i det hele tatt på dette forumet... Nå ble jeg glad, dere! Takk!

Om det i det hele tatt er noen igjen som gidder mer, så må jeg nesten utnevne en Tanksianer til neste kandidat, nemlig TheMaster!

Jeg må jo bare få fram at denne karen går på den beste skolen i byen, nemlig Tanks! Han er også bergenser, kan ikke skade det. :)

Ellers er han er han fast MSN-inventar, ingenting er som å sitte og baksnakke stakkars mennesker som har opptrådd på juleavslutninger, eller hva sier du Joakim? :devil:

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar
Om det i det hele tatt er noen igjen som gidder mer, så må jeg nesten utnevne en Tanksianer til neste kandidat, nemlig TheMaster!

Jeg må jo bare få fram at denne karen går på den beste skolen i byen, nemlig Tanks! Han er også bergenser, kan ikke skade det. :)

Ellers er han er han fast MSN-inventar, ingenting er som å sitte og baksnakke stakkars mennesker som har opptrådd på juleavslutninger, eller hva sier du Joakim? :devil:

Hehe :)

Takk, for det

Da vil jeg si nestemann er HolgerLudvigsen.

Han er veldig god å lage ting i LightWave, han kan mye i fysikk.

Har snakket med han på msn, men tror han har blokket meg :9

Endret av TheMasteR
Lenke til kommentar
Har snakket med han på msn, men tror han har blokket meg :9

Ah, gode gamle Holger. :)

Han har faktisk ikke blokket meg.. noe er galt.. :hmm:

Holger er en grei og smart kar som kommer med et svar når man trenger det. Han gjenkjennes vel blandt brukerene her på forumet pga hans noe så litt sære humor. :p

Lenke til kommentar
Nei. De er den eneste skapningen på jorda som lever evig, også formerer de seg som kaniner.

Egentlig er veksten av glassmanetbestanden et velregissert kupp fra Guds side. Beware.

Haha. :!: Var vel ikke akkurat sånn jeg mente, lurt egentlig på hvorfor ananas valgte akkurat det utrykket.

HolgerLudvigsen er en kul fyr, han er morsom og dessuten good i paintshop!

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...