Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ueland er høflig og responsiv. Mulig jeg tar fryktelig feil, men jeg mener jeg har sett han før. Er han fra Sandnes? Lenke til kommentar
robB Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ueland er en som rydder opp bra her på forumet og grunner alltid før han stenger en post. Stå på! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ueland er en særdeles kjekk kar som de siste ti årene har tronet på toppen av Magasinets "best kledd"-liste. Han er i tillegg en ivrig fluebinder. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Kanskje litt overlegen, men det er bare mystisk, which is a good thing. Som i Holger-overlegen eller Bærum-overlegen? Er det liksom et utrykk nå? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Ueland er høflig og responsiv. Mulig jeg tar fryktelig feil, men jeg mener jeg har sett han før. Er han fra Sandnes? Er nok "litt" lengre sørfra Første gang jeg har blitt kalt veteran her Lenke til kommentar
rlz Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jepp. You've earned it. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg tror Ueland er en fyr som jobber mye med hw.no nettverket, noe som er svært respektabelt. Du skrev at du har fått søvnløse netter for å få serveren oppe og går, dette er virkelig imponerende arbeid. Så takk Ueland Lenke til kommentar
knutby Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hyll deg som fikser hw.no nettverket Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Tenker at vi bare sender en stor takk til menneskene som fikser forumet på en lørdagskveld fremfor å gjøre noe annet. Ueland er en av dem. Derfor er han en helt. I shit you not. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Ueland er en bra kar.. Og så er det en ting eg husker om han så er det at han har vært her lenge.... "Since the dawn of time!" Han er også en som fikser veldig mye på hw.no nettverker og passer på at alt funker som det skal. Nå har eg ikke sett sååå mye til han som eg gjorde før, har kanskje noe med at eg nesten kun henger på Off Topic nå ... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Ueland må være sjef, han har hatt 6 dager på rad nå! Ueland: Vi får ikke takket deg nok for innsatsen. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Jeg tror Ueland er en fyr som jobber mye med hw.no nettverket, noe som er svært respektabelt. Hver hverdag i vanlig arbeidstid, vel å merke så jobbes det med en god del andre saker og som sørger for at ting og tang funker som det skal Du skrev at du har fått søvnløse netter for å få serveren oppe og går, dette er virkelig imponerende arbeid. Så takk Ueland Blir et par av dem og desverre, forh.vis blir det ikke flere av dem før oppgraderingen nå TLZ: Har nok roet meg litt ned her i det siste, mulig det bare er en bølgedal vel å merke. *finner frem julebrusen og tar en real slurk* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Ueland er grei å ha. Jeg skal kjøpe cola til deg på TG. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Ueland er grei å ha. Jeg skal kjøpe cola til deg på TG. Vi spleiser. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Vi kjøper cola og blomst. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Søren at jeg ikke skal på TG, skulle gitt Mr.Ueland en stor klem. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Søren at jeg ikke skal på TG, skulle gitt Mr.Ueland en stor klem. Kanskje ikke så dumt for ham da? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 Hvis jeg kommer på Tg skal jeg også spandere en cola! Alle som setter pris på han kan ta med/spandere en cola på han på tg så sparer han mye i brusutgifter Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. desember 2004 Del Skrevet 21. desember 2004 (endret) Søren at jeg ikke skal på TG, skulle gitt Mr.Ueland en stor klem. Kanskje ikke så dumt for ham da? Endret 22. desember 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
robB Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Kanskje det burde bli en anner sin dag nå? Ueland har jo hatt i flere dager nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå