ahpadt Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Til tross for at wh1te registrerte seg lenge etter meg, har han virkelig brukt tiden til noe veldig, veldig bra i forhold til meg. Han er som alle vet, opptatt av film. Hver gang han greier ut om en film får jeg nesten hakaslep av alt han kan. Filmlidenskap. Han har også laget en knakenes god guide til å lage film, som jeg tror mange ble gledet av når den kom ut. wh1te er også aktiv i hardware-delen. Han var en av "gründerene" til SFF-delen på forumet, og har markert seg der, ved sin brede oversikt. Til slutt vil jeg også si at hans test av "SN85G4" var inspirerende for min del til å lage en egen test av min "SN95G5". Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 wh1te ja, det er en flott fyr! Han virker som en som har tingene på stell, og hans kunnskap om film er sannsynligvis kun slått av "de store gutta". Han hjalp meg også en gang jeg hadde store problemer med å rekke over alle leksene mine, er evig takknemlig for det. Den stilen halte inn en 6-er, som noen kanskje husker Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Wh1te, han er kanskje ikke den jeg kjenner best på forumet, men han var den eneste som hadde skrevet meg på 'huskelisten' her i søppelforumet, noe som gjorde hverdagen min på forumet en smule bedre Også har det seg slik at hvis det står 'wh1te' på last poster, så har jeg tendenser til å klikke på den tråden først. Dette var skremmende likt det jeg har å si om wh1te. Han var den eneste som husket meg også her på forummet, og om wh1te er den siste som har postet har jeg en tendens til å prioritere de postene først. Ellers virker wh1te som en seriøs fyr som har talent innenfor filmskaperens verden. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg kjenner ikke wh1te så godt, men det virker som han vet mye om litt av hvert. Han er meget flink å lage filmer, og SFF er noe han og kan ganske godt. Fin test av SN85G4. Keep up the good work. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 wh1te er en fyr jeg har respekt for, han har kunnskaper innenfor masse områder, blant annet film, både kikking og skaping. Han har etter profilen å dømme klart å hjelpe en del mennesker med å velge riktig når de skal bruke en del penger, med over 1000 innlegg i "Hjelp til kjøp\salg av PC" så bør han vel vite en del om det meste. han var også en av de som fikk gjennom forslaget om en egen forumdel for SFF og stue-pc, det trengtes. Innbiller meg at han er en ganske ålreit fyr i virkeligheten også. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 wh1te er en av de personene jeg forbinder med forumet her. Og hver gang jeg er innom filmdelen ser jeg, ubevisst, etter hva wh1te har sagt og gjort i det siste. Den fyren har enorm peiling på film, og han imponerer meg også med sine hardware-kunnskaper. Han virker som en en skikkelig kjernekar, og er, imo, en av grunnstene til forum.hw.no Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 wh1te kan mye om CS. wh1te er god i norsk. Mer vet jeg ikke, men det er litt tøft. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) wh1te er vel ikke den personen jeg kjenner best til på forumet, men jeg har da fått med meg at han er en oppegående fyr med mange gode innspill. Og så må jeg jo nevne den gode smaken hans for damer da. Heldige deg, wh1te, Jo, han er jo "Filmskaper" han også da. Flink til det også. Endret 29. november 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 wh1te har større filmkunnskaper enn jeg vil kunne nærme meg å få på et par liv. Og så kommer han med geniale ting som dette: King Arthur Overraskende bra faktisk. Fikk mer frysninger i den enn jeg fikk i de to siste Ringenes Herre. Hail Clive Owen som endelig gjør skikkelig karriere. kiera er sjefen i den filmen der. Knightley er vond, ufysen, nasty, hoven, ekkel og hva verre er. Holder meg unna anorektiske britetjejer med kronisk trang til å vise seg frem, jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Han virker som en som har tingene på stell, og hans kunnskap om film er sannsynligvis kun slått av "de store gutta". Hva er det for noe? Hvem er de store gutta? Jeg klikket meg inn her tilfeldig, så nicket mitt og klikket meg ut igjen. "wtf? tenkte jeg". Voldsomme greier. Føler meg høy på druesukker nå. Vet faktisk ikke hva jeg skal si annet enn: You guys Rasker med meg "movie stars" (ja, et brettspill) på TG eventuelt også HWs GT (heh). Jeg vet ikke helt hvorfor jeg sa det siste der Lenke til kommentar
knutby Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Kan ikke si jeg kjenner Wh1te så mye, men han er blant de navnene jeg husker fra hw.no og det er jo et komplemang? ellers så minner han meg om en kompis av meg:D Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 FFS! Trodde det var en hel dag man snakket positivt om noen. Jaja bedre sent enn aldri. Bandidos pelle er en morsom kis som lager kule filmer og som har ganske peilingen på video redigering. Han er også litt søt. Wh1te er en av de store kule personlighetene her på forumet. Han er også en av de eg faktisk kunne tenkt meg å bli kjent med. Men hvis han kommer til bergen så ville eg trolig ikke møtt han. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Har veldig lyst til å skrive her selv om jeg føler at jeg bare konmer til å skrive det samme som alle andre, men wh1te er "en av gutta" for å si det sånn, han er blandt de jeg absolutt hadde huska fra forumet og en av de faste fra SO3. Jeg digger fotballfilmene han har laget Stå på ! Og jeg håper du kan leve opp til tittelen du allerede har når du blir voksen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Men hvis han kommer til bergen så ville eg trolig ikke møtt han. Vi skal jo ut å få bank i sammen? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Wh1te er en kul fyr. Han kan masse om film og han lager også kuule filmer. Så vidt jeg husker så skrev han en engelsk/norsk stil for SupremeX hvor han fikk en 6er. Veldig bra gjort. Dessuten er han mye kulere hvis det blir min dag i morgen. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Wh1te er kjekk, og virker veldig smart. Kanskje litt overlegen, men det er bare mystisk, which is a good thing. Pluss at han skriver veldig bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Kanskje litt overlegen, men det er bare mystisk, which is a good thing. Overlegen Som i Holger-overlegen eller Bærum-overlegen? Det er faktisk ganske mange som tror jeg er det, men det eneste jeg kan klandres for er å ha en ustyrtelig diger kjeft. Får begynne å lete etter en annen heldigris, eventuelt purke for den saks skyld, som skal gledes det møtende døgn. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Nok en gang en fortjent nominert. Wh1te har ført mye bra med seg til dette forumet, både on og off-topic. Utmerker seg dog spesielt når det gjelder film. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Kanskje litt overlegen, men det er bare mystisk, which is a good thing. Som i Holger-overlegen eller Bærum-overlegen? Definitivt Bærum-overlegen. Vet ikke hvorfor jeg har fått inntrykk av det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Alt som skjer den helgen jeg ikke har nett. Gratulerer Carsten med den første dagen, jeg snakker mye med ham og han er både rasende intelligent og morsom. Absolutt fortjent, og en av mine yndlingsbrukere. Karsten er idolet mitt, jeg håper å en gang kunne like mye om film som han. Velfortjent dag der òg! Bra initiativ, Thea Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå