b-real Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 røykeren tone..wannabee gotheren...*riste på hode* Hehe, neida, tone er ikke på forumet så mye som hun var før desverre, men hun stikker hue inn av og til og er en artig person, et lite troll kan vel beskrives som Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hehe, neida, tone er ikke på forumet så mye som hun var før desverre, men hun stikker hue inn av og til og er en artig person, et lite troll kan vel beskrives som Skjønner dette, tråden døde jo litt nå. adawen er en oppegående moderator, og sannsynligvis medlem av kongefamilien i punchline-land. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jau tone er kul og grei og søt... Hadde alltid noe morsomt å komme med før. Det er synd hun "forsvant" fra forumet. Lenke til kommentar
robB Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Hvem er det som skal velge ny person siden hun ikke er her så ofte nå? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg velger...tone er for opptatt for å være sammen med oss... Og dagens navn er... SnowDOG_ Type what you like, for mario er bare koseklumpen selv, selv om han kan være litt skremmende til tider Lenke til kommentar
robB Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Oi, han er jammen populær! Valgt 3 ganger! Men, SnowDOG_ er bare kjempe kul! Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 SnowDOG_ har vært en gang før... Ikke det at jeg har noe i mot ham, men hvis vi skal pløye igjennom noen hundre brukere, er det greit å velge noen nye. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Skal snowdog få sin dag tre ganger? Da kan dere heller bla tilbake og se hva folk har skrevet. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Ikke for å være teit her men er det nødvendig å ta de samme om og om igjen? Blir jo bare det samme folk sier opp igjen hele tida, men det er nå bare min mening. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Ups...beklager, my bad... Vel, siden jeg er ego så si noe "pent" om meg da... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Siden eg ble valgt igjen så velger eg b|real fortere enn faen før eg blir lynsjet!! b-real er en av de virkelig veteraner her på forumet og en av de greieste søtnosene halveis fotomodell brukeren forumet har hatt. Han er en kjempe person som alltid....nesten alltid sprer glede. Han er tøff og menneskelig og får meg til å bli usikker på min seksualitet. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 b-real, mannen med de mange ansikter... (Se picture thread) Må bare få gitt ham skryt for at han faktisk har orket å modere SO3 i så lang tid. Det er seriøst mye dritt her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Han er tøff og menneskelig og får meg til å bli usikker på min seksualitet. Erm... Takk pus Lenke til kommentar
robB Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 B|Real er en kjekk moderator som holder god orden i forumet, som er veldig bra Siden hans ruler vilt! B|Real 4 ever! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Nawh, b-real er forumets søtnos i moddisdrakt. Neida, B|Real er en skikkelig grei kar. Artig, rettferdig og det kan trygt sies at han er ganske så *rawr*. Gratulerer med dagen, b-real. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 I dag burde kanskje Darkness| ha sin dag, siden hun har bursdag. Men det er vel B|Real som må bestemme:P Herr Brun Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Grr...endte jo opp med at jeg måtte bestemme ny...again. Vel, denne gangen er det Ueland sin tur Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 I dag burde kanskje Darkness| ha sin dag, siden hun har bursdag. Men det er vel B|Real som må bestemme:P Herr Brun Jeg har allerede hatt min dag la oss snakke pent om kjekke herr Ueland. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Denne tråden har jo dæva helt jo *fortsette på ueland sin dag* Uten Uealnd (og resten av tech.) vile forumet neppe vært slik det er nå. En mann som står på når forumet trenger det Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Wtf? Dette har eg ikke merket....at den hadde dauet. Anyways... Ueland....ka kan man si? Hadde det ikke vært for ueland nurket så hadde ikke vi vært her engang. Husker i gode "gamle" dager når ueland var mer sosialt med i forumet og alt var bare kos. Han er nå desverre altfor opptatt for å holde serveren på plass så vi alle kan nyte disse sidene. Ueland er en knupp! A true SO veteran! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå