kaiern Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 psilocybe er hw.no's tøffeste moderator Med rettskrivingen på plass, selvfølgelig Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg er enig med kaiern, psilocybe er kanskje HW's beste moderator. I tillegg har han en liten porsjon humor som han gladelig sprer rundt seg når han stenger poster o.l. Han har en forkjærlighet for å stenge poster som omhandler no-cd cracks, det koser meg hver gang han gjør dette. psilo, hva kan jeg si? Kanskje "keep up the good work?" BTW; jeg vet at det egentlig skrives assumption. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 psilocybe er barsk, har kule hobbyer og virker egentlig ganske grei. Selv om jeg er litt redd for å skrive feil til ham, da. Lenke til kommentar
simeik Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Psilocybe, du ruler Ordentlig mandig moderator... Som nevnt tidligere:"Keep up the good work" Lenke til kommentar
rlz Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 psilocybe er moddiskonge nummer 1. Herlige kommentarer, flott moderering og veldig mye bra å komme med. T-skjortene var konge! Dessuten er han helt rå på tattoos og piercing. Forumet hadde ikke vært det samme uten psilocybe. Og FMO og FMH da. Gratulerer med dagen, Jørgen. Dette fortjener du! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 psilocybe er det nærmeste man kommer en ultranerd som har trekkene til å en skikkelig enjoyable karakter ... i en film for eksempel. Unik eksentriker kanskje? Han er punktlig, avslappet og twisty i modereringen. Se for deg en hardt piercet og tatovert fyr gå med hurtige skritt ned Bergens gater med laptop under ene armen og en kaffelatte i den andre. That's our mushroom. :!: Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 eg 'oppdaga' den utrolig geniale komikeren Bill Hicks når eg såg eg sitat fra ham i signaturen til psilocybe. Han kommer som sagt med mange geniale kommentater når han stenger posster, han er en veldig bra moderator ja! Og han er en grei og positiv kar! Han er veldig oppvakt og inteligent og kommer ofte med gode innlegg i P&R. Og må ikke glemme at han har skjegg! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Se for deg en hardt piercet og tatovert fyr gå med hurtige skritt ned Bergens gater med laptop under ene armen og en kaffelatte i den andre. That's our mushroom. :!: Tjihi Lenke til kommentar
Even. Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Psilocbe er moddis nr1. Rå tattoveringer og rå på rett skriving. Alltid like gøy å lese allt det han har skrivd på hjemmesiden. Endret 10. desember 2004 av EvoZ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Rå tattoveringer og rå på rett skriving. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) silosajb0r ejR på rtskrvng. Hn hr oxo n0n qle tættisser på ryggen azza! Dezutttenn så r hn god påh å være sånn modderattor! EDDIITT: Skrive fæil! EDDDIITT2: Go hjul! Endret 10. desember 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Solisajb R min favorit moddera tor. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 lukter jeg en liten tanke gaychatt her? *ikke rettet mot noen* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Psilocybe har et naturtalent for bowling Personlig så kjenner jeg ikke karen så supergodt, men jeg møtte jo han i dag og fikk pratet litt. Virker som en knakandes fin fyr. Veldig down to earth, rolig og hyggelig. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Se for deg en hardt piercet og tatovert fyr gå med hurtige skritt ned Bergens gater med laptop under ene armen og en kaffelatte i den andre. That's our mushroom. :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Psilocybe, har alltid vært en jordnær person som man har hatt mye artig med i løpet av årene. Hyggelig fyr Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 En av moderatorene jeg virkelig har lagt merke til. Virker ansvarlig, hyggelig og morsom. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 ...men nå må han snart dukke opp i denne posten Mitt inntrykk av Psilocybe er at han er en fornuftig kar, og en dyktig kverulant...høhø ...også tror jeg han er veldig ansvarlig i trafikken. Det er ikke mange unge menn med lappen som klarer å holde fartsgrensene, men Psilocybe tilhører en av dem. Imponerende! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Man takker og bukker og tørker en liten rørt tåre fra øyekroken, og overrekker adawen den store glede av å bli godsnakket om. En av de bedre moderatorene på forumet, og veldig hyggelig sånn generelt. Hurra. hurra! (Ja, jeg er definitivt en mann av få ord når det kommer til sånne ting.. ) Lenke til kommentar
rlz Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 adawen har noen herlige punch lines når hun stenger tråder, det skal hun ha. Og så er hun vel også det nærmeste man kommer en fullbloda kvinnelig nerd. Og fra det lille jeg har fått med meg, virker hun, som psilocybe sier, hyggelig generelt sett. Grattis med dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå