Gå til innhold

Hvem sin dag er det i dag? :)

Putekos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er enig med kaiern, psilocybe er kanskje HW's beste moderator. I tillegg har han en liten porsjon humor som han gladelig sprer rundt seg når han stenger poster o.l.

Han har en forkjærlighet for å stenge poster som omhandler no-cd cracks, det koser meg hver gang han gjør dette. :wee:

psilo, hva kan jeg si? Kanskje "keep up the good work?"

BTW; jeg vet at det egentlig skrives assumption. :p

Lenke til kommentar

psilocybe er moddiskonge nummer 1. Herlige kommentarer, flott moderering og veldig mye bra å komme med. T-skjortene var konge! :D Dessuten er han helt rå på tattoos og piercing. Forumet hadde ikke vært det samme uten psilocybe.

Og FMO og FMH da. :D

Gratulerer med dagen, Jørgen. Dette fortjener du! :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

psilocybe er det nærmeste man kommer en ultranerd som har trekkene til å en skikkelig enjoyable karakter ... i en film for eksempel. Unik eksentriker kanskje? Han er punktlig, avslappet og twisty i modereringen.

Se for deg en hardt piercet og tatovert fyr gå med hurtige skritt ned Bergens gater med laptop under ene armen og en kaffelatte i den andre. That's our mushroom. :!:

Lenke til kommentar

eg 'oppdaga' den utrolig geniale komikeren Bill Hicks når eg såg eg sitat fra ham i signaturen til psilocybe. Han kommer som sagt med mange geniale kommentater når han stenger posster, han er en veldig bra moderator ja! Og han er en grei og positiv kar! Han er veldig oppvakt og inteligent og kommer ofte med gode innlegg i P&R. :)

Og må ikke glemme at han har skjegg! :thumbup:

Lenke til kommentar

...men nå må han snart dukke opp i denne posten :p

Mitt inntrykk av Psilocybe er at han er en fornuftig kar, og en dyktig kverulant...høhø

...også tror jeg han er veldig ansvarlig i trafikken. Det er ikke mange unge menn med lappen som klarer å holde fartsgrensene, men Psilocybe tilhører en av dem. Imponerende!

Lenke til kommentar

adawen har noen herlige punch lines når hun stenger tråder, det skal hun ha. Og så er hun vel også det nærmeste man kommer en fullbloda kvinnelig nerd. Og fra det lille jeg har fått med meg, virker hun, som psilocybe sier, hyggelig generelt sett. Grattis med dagen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...