Gå til innhold

Hvem sin dag er det i dag? :)

Putekos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tusen takk alle sammen.

DA skal jeg plukke ut en for i morgen. Det er mange som fortjener sin dag i solen der ute. Jeg er dog utrolig i tvil på hvem jeg skal velge.

Wh!te, Polecat og andre er folk jeg virkelig respekterer. Men for en par dager siden hadde vi et datakræsj her på forumet. Det medførte at en som hadde dag den dagen mista alle postene sine.

Av den grunn velger jeg at snowDOG skal få en ny dag som han kan huske.

Til snow:

Respekten er gjensidig. Vi kræsja i starten, men øksa er for lengst begravd. Håper du gleder deg over denne dagen, slik jeg gledet meg over min.

Og jeg mener fortsatt du er moderator materiale, som du sikkert har fått deg med deg at jeg har skrevet i en annen post. For er det en som er mye rundt i ulike poster, så er det nettopp deg.

SKål til DA 2 MILL POSTER MAN :D

Dagen er din : Nyt den!

Lenke til kommentar

oivind dahle er den råeste moderatoren og er min favoritt moderator. :thumbup:

Han er alltid hyggelig og snakke med på msn, og han har geniale tråder.

Han er også THA BABE KING!

Dahle 4 ever!

SnowDOG_ er en av mine favoritt brukere, og han har en skikkelig fin hund :thumbup:

Hver gang jeg ser han har postet et sted så går jeg inn og ser. SnowDOG_ er en skikkelig god gutt :wee:

Han elsker hunder som også jeg gjør og han tar mange fine bilder av Santoz. :love:

SnowDOG_ 4 ever!

Mvh:

robB

Lenke til kommentar

Øivind Dahle er som mange har sagt kongen av babethreaden, han KAN dette med bra damer! Han har genial humor, men er streng når det trengs, trolls og annet avskum holder seg litt lengre borte :) Slåss med Psilocybe og Blib på pallen for min favoritt-moderator her.. og så har han samme navn som faren min

-----

SnowDOG er en god spammer. :p

Fra det jeg har lest virker han som en grei fyr, han har god humor.. og Off-Topic ville ikke vært det samme uten han, sånn generelt :thumbup:

Fin hund har han også

Oppsummering Øivind og Mario: Likandes folk, som jeg godt kunne blitt kjent med hvis jeg hadde støtt inn i dem på byen

edit: Laff

Endret av orcblood
Lenke til kommentar

Mario, en tøff kar fra Bergen, som egentlig er en myk og koselig hunde-elsker. :p

Har stor respekt for Mario, for det første er han en av traverne her på forumet, og for den andre så virker det som om han er en utrolig grei kar.

Og så er han jo "the king of spam" da. :)

Lenke til kommentar

Takk takk alle sammen for alle de positive tingene dere har sagt.....men forstår ikke helt dette spamme greiene dere nevner. :hmm:

Anyways psilocybe er en grei bergens bamse med mye juggel på seg ( :tease: ) og er generelt ganke kul fyr. Han holder oss litt på plass når det gjelder gramatikken og er en streng men grei modertor!

:love:

Edit: :p @dotten

Edit2: Altså det er PSILOCYBE's dag idag!! :w00t:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...