Jesper Karsrud Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Øyvind Dahle er konge! Greie på det meste, og er utrolig hyggelig! Greie på LCD har han også Congrats! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Tusen takk alle sammen. DA skal jeg plukke ut en for i morgen. Det er mange som fortjener sin dag i solen der ute. Jeg er dog utrolig i tvil på hvem jeg skal velge. Wh!te, Polecat og andre er folk jeg virkelig respekterer. Men for en par dager siden hadde vi et datakræsj her på forumet. Det medførte at en som hadde dag den dagen mista alle postene sine. Av den grunn velger jeg at snowDOG skal få en ny dag som han kan huske. Til snow: Respekten er gjensidig. Vi kræsja i starten, men øksa er for lengst begravd. Håper du gleder deg over denne dagen, slik jeg gledet meg over min. Og jeg mener fortsatt du er moderator materiale, som du sikkert har fått deg med deg at jeg har skrevet i en annen post. For er det en som er mye rundt i ulike poster, så er det nettopp deg. SKål til DA 2 MILL POSTER MAN Dagen er din : Nyt den! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 So3 er ikke det samme uten SnowDOG_. Han har søt hund. Er frittsnakkende, og det er jo litt kult. Har en kul humor, jeg kommer sent til å glemme spøken der han påsto han fant 100 000 kroner i skogen. Respect, bitch! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 100k spøken var jo bare best Ellers er snow en kul person å ha på forumet, veldig åpen om det meste og har mange morsomme kommentarer på lager! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 SnowDOG_ har en nice hund og legger alltid inn hyggelige og koselige kommentarer.. En grei og kul kar. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Snøhunden Han har alltid noe bra å komme med i So3, og andre steder. Rett og slett en fin fyr Fin hund har han og Snowdog r00xxx Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 *snufse gledes tårer* Takk takk. *rørt* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 SnowDOG_ er en fin fin kar... Går ikke ann og mislike den karen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 SnowDOG_ er en fin fin kar...Går ikke ann og mislike den karen Kurt nilsen kan klare det. :!: Lenke til kommentar
knutby Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 SnowDog_ er kul han. Alltid noe gøy å komme med. Lenke til kommentar
robB Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 ____________________________________________________________________ oivind dahle er den råeste moderatoren og er min favoritt moderator. Han er alltid hyggelig og snakke med på msn, og han har geniale tråder. Han er også THA BABE KING! Dahle 4 ever! ____________________________________________________________________ SnowDOG_ er en av mine favoritt brukere, og han har en skikkelig fin hund Hver gang jeg ser han har postet et sted så går jeg inn og ser. SnowDOG_ er en skikkelig god gutt Han elsker hunder som også jeg gjør og han tar mange fine bilder av Santoz. SnowDOG_ 4 ever! ____________________________________________________________________ Mvh: robB Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Øivind Dahle er som mange har sagt kongen av babethreaden, han KAN dette med bra damer! Han har genial humor, men er streng når det trengs, trolls og annet avskum holder seg litt lengre borte Slåss med Psilocybe og Blib på pallen for min favoritt-moderator her.. og så har han samme navn som faren min ----- SnowDOG er en god spammer. Fra det jeg har lest virker han som en grei fyr, han har god humor.. og Off-Topic ville ikke vært det samme uten han, sånn generelt Fin hund har han også Oppsummering Øivind og Mario: Likandes folk, som jeg godt kunne blitt kjent med hvis jeg hadde støtt inn i dem på byen edit: Laff Endret 9. desember 2004 av orcblood Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 SnowDOG_ er koffertkongen( ), har god sans for snasne damer, og er generelt en flott fyr. Dessuten er voffsen hans søt Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Mario, en tøff kar fra Bergen, som egentlig er en myk og koselig hunde-elsker. Har stor respekt for Mario, for det første er han en av traverne her på forumet, og for den andre så virker det som om han er en utrolig grei kar. Og så er han jo "the king of spam" da. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Han er bergenser, han er morsom, han spammer (dette er LANGT ifra negativt), han har tøff hund og han er sjarmerende... Nei, det er ikke meg selv det er snakk om, det er selvfølgelig SnowDOG_. Det er greit at legendene her på forumet blir hedret, de fortjener det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Mario er en årntli' koseklump! Just too bad han ikke gidder å stille på bergens-treffet i dag. Fyyyy! Men on topic igjen: Alle vet vel hvem SnowDOG_ er? Han er nesten alltid aktiv i SO3, og har en råtøff morsk hund Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Mr. Bastidas er en grei kar. Kommer aldri til å glemme når jeg "skremte" han litt... ( http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=102219&hl= ) Er alltid kjekt med bergensfolk på forumet. Enda kjekkere når de er fra Bergen vest(selv om han dypt nede er Nordnes gutt) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Takk takk alle sammen for alle de positive tingene dere har sagt.....men forstår ikke helt dette spamme greiene dere nevner. Anyways psilocybe er en grei bergens bamse med mye juggel på seg ( ) og er generelt ganke kul fyr. Han holder oss litt på plass når det gjelder gramatikken og er en streng men grei modertor! Edit: @dotten Edit2: Altså det er PSILOCYBE's dag idag!! Endret 10. desember 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) PSILOCYBE er tidenes råeste moderator!. kommer alltid med hysteriske komentarer på hvorfor en post skal stenges osv.... Endret 10. desember 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 psilocybe er en flott fyr, som har norsken på stell Han moderer med høy status, og er generelt en knakande flott fyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå