Gå til innhold

Hvem sin dag er det i dag? :)

Putekos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fredrik/Henrik er en sexy liten skapning, med artige meninger, og en unik evne til å skape morsome situasjoner (blir kanskje feil ord å bruke) :p

Han er meget voksen for alderen, men har fortsatt den geniale barnslige humoren intakt ;)

Og så er han så koselig :love:

Lenke til kommentar

Takk til alle. :)

Er så utrolig mange på dette forumet som fortjener heder og ære, men jeg kan bare velge en. :(

Siden jeg alltid gjør ting som de skal gjøres ( :cool: ) har jeg valgt ut en, og bare en. Beklager til dere andre, elsker dere også.

Øyvind Dahle, det er din dag. ;)

Jeg har utrolig stor respekt for deg, Øyvind, du er, for å si det enkelt, rå.

Øyvind har peiling på skjermer, og har hjulpet masse folk med å velge riktig, jeg har fått hjelp av ham, og enden (love you too) til å velge riktig skjerm, takk. :)

Med sine fine replikker, gjerne kombinert med moderering av forum, og gode humor har han gjort slik at jeg har flirt høyt for meg selv flere ganger. Vet ikke helt hva mer jeg kan si, bare syntes at du fortjente en dag. Fortsett sånn som du gjør, det fungerer. :)

:fun:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Øivind D. er konge. Keiser av babes, diktator av skjermer og jeg ser for meg at han drikker samtlige på forumet under bordet ... av en eller annen grunn.

Sannsynligvis en av tidenes mest medgjørlige, støttende og intelligente nerder. Kul fyr, en av oss og blant forumets mest respekterte menn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...