rlz Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Sto det i sig tidligere tror jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Alter-ego? Ondskapsfull tvillingbror? Hvem vet? Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Møtte godeste fredrik på Digilab og må si han virker som en skikkelig kul kar! snakket litt med han på msn og ler hver eneste gang,.. Dagen er absolutt din grattis m8 xD Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 fredrikrb har en veldig god humor, og han er en ordentlig kvalitetsspammer Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 I BE SPAMM0R! Det er koselig å lese sånt. Sitter og smiler for meg selv. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Synes vi skal passe på så ikke ting sklir ut her. Meningen var at man skulle skrive mer enn bare én liten setning. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Fredrik/Henrik er en sexy liten skapning, med artige meninger, og en unik evne til å skape morsome situasjoner (blir kanskje feil ord å bruke) Han er meget voksen for alderen, men har fortsatt den geniale barnslige humoren intakt Og så er han så koselig Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Takk til alle. Er så utrolig mange på dette forumet som fortjener heder og ære, men jeg kan bare velge en. Siden jeg alltid gjør ting som de skal gjøres ( ) har jeg valgt ut en, og bare en. Beklager til dere andre, elsker dere også. Øyvind Dahle, det er din dag. Jeg har utrolig stor respekt for deg, Øyvind, du er, for å si det enkelt, rå. Øyvind har peiling på skjermer, og har hjulpet masse folk med å velge riktig, jeg har fått hjelp av ham, og enden (love you too) til å velge riktig skjerm, takk. Med sine fine replikker, gjerne kombinert med moderering av forum, og gode humor har han gjort slik at jeg har flirt høyt for meg selv flere ganger. Vet ikke helt hva mer jeg kan si, bare syntes at du fortjente en dag. Fortsett sånn som du gjør, det fungerer. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Yeah!! Siden står nå på auto refresh Tusen takk. Lite plaster på såret etter parkeringsbot tidligere i dag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Øivind D. er konge. Keiser av babes, diktator av skjermer og jeg ser for meg at han drikker samtlige på forumet under bordet ... av en eller annen grunn. Sannsynligvis en av tidenes mest medgjørlige, støttende og intelligente nerder. Kul fyr, en av oss og blant forumets mest respekterte menn. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Øyvind jobber meget godt med babethreaden, noe som sprer enorm glede for meg personlig. Har også en god sans for humor, virker det som. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Øyvind har utrolig bra smak på damefronten. Han er sjefen i Babethreaden! Og så må en ikke glemme guidene hans, en bedre ressurs på skjermer skal en lete lenge etter. Og ja, moderator-statusen hans er i aller høyeste grad fortjent. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 *sitter med sjampis og leser* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Øivind Dahle er faktisk mannen ... the boss. Nerdenes svar på Arnold. Keep it up! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Skål nok en gang til Wh1te Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 En moderator uten like; her har vi en fyr med humor, intelligens og tålmodighet. Rett og slett det man trenger for å være modd. Jeg kommer ikke på noe originalt å si, annet enn: Øyvind.. Du er ålreit. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 he he. takker Steffyboy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hvorfor har du forandret nicket ditt tilbake? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Kult å være oldskool, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå