TLZ Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 darkness| er koselig! dessuten så er hun en liten kvasi-psykologi Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 darkness| er søt, kjekt å prate med, ikke særlig sjenert heller. Er bare kul. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Siden ikke folk hadde noe mer kews å si om meg, så velger jeg ny person allerede i kveld. I morgen er.. *trommevirvel* fredrikrb (abnormal) sin dag, fordi han er så søøøt! Virker mye eldre enn alderen skulle tilsi, snill, grei, hyggelig, morsom og schæmpeflink Tenkte en stund gjennom hvem jeg skulle velge, og kom frem til at Fredrik er den som fortjener det mest *kosemose på koseklumpen* Det er seff tatt forebehold om at han må velge en person jeg liker neste gang Hihi. Eg berre spøke med dykk. Btw. Takk for alle de hyggelige kommentarene. De var ikke så dype, men jeg tar det som et tegn på at jeg ikke er så dyp (tilsynelatende) jeg heller g0d jewl! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Fredrik er morsom, kul, har samme humor som meg mht. diskutering av tråder osv, motorhue (samma som meg ) og er godt likt av de fleste. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Han har en herlig avatar Lenke til kommentar
rlz Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Fredrik er dritrå. Kommer med mye konge utsagn, kvalitetssøppel og er rett og slett et funn! Herlig gutt som virkelig fortjener all ros. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 fredrikrb er vel selve definisjonen på søppelposting, og det er ikke dårlig Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Fredrik er egentlig en liten: Men når det er fest er han en: Og tar den helt ut med sine party triks: Konge om natta og konge om dagen er ord som beskriver gutten. Og fremfor alt er han sjefen på "gården" Ikke nok med det, men han liker god musikk, og holder seg til gamle helter: Og når man ser innleggene hans på forumet, skulle du tro tastaturet hans ser slik ut: Uansett lyser gutten opp forumet: Ha en fin dag kompis Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Fredrik er morsom, og jævlig god i å skrive 1337. Så er'n flink til å plage drittunger. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg tror at Fredrik har ett lite crush på Valgerd! Noe som tyder på at han har god smak når det kommer til det motsatte kjønn. Stå på! En dag kan hun bli din! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Fredrik er kosegutten min. Det har'n vært siden 31/1 2004, når jeg dedikerte et dikt til ham. Forøvrig er han flink 1337-speak, 1410zz-speak og han er glad i Valgerd og Moskva-Marit. Man kan jo ikke la være å like en som liker både Valgerd og Moskva-Marit. Han snakker som regel rett fra levern, dessuten er han morsom, har god humor. Han er egentlig bare dødsrå. Elskr dg, puz. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Det har'n vært siden 31/1 2004, når jeg dedikerte et dikt til ham. f9z! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Skal man tro på bildene, er han flink å bake @Øyvind: Kan du resize bildene? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Seriøst, det er mye morsommere å få utfyllende svar. Personlig synes jeg fredrikrb er en unik bruker. Han bruker sin humor og intelligens som sjarmerer både det ene og det andre. Han er et veldig hyggelig vesen, og jeg setter veldig pris på det han gjør her på forumet. En person jeg verdsetter høyt. Straight from my heart. Peace, fredrikrb. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Awwww! Takk, folkens. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Henrik er en frekk og frodig tøs som bidrar til at søppelforumet kan beholde navnet. Støtter alt som er sagt, han er knusekoselig og morsom. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Hmm, Henrik? Endret 8. desember 2004 av bhsand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå