Gå til innhold

Hvem sin dag er det i dag? :)

Putekos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden ikke folk hadde noe mer kews å si om meg, så velger jeg ny person allerede i kveld. I morgen er..

*trommevirvel*

fredrikrb (abnormal) sin dag, fordi han er så søøøt! :D Virker mye eldre enn alderen skulle tilsi, snill, grei, hyggelig, morsom og schæmpeflink :)

Tenkte en stund gjennom hvem jeg skulle velge, og kom frem til at Fredrik er den som fortjener det mest :) *kosemose på koseklumpen* Det er seff tatt forebehold om at han må velge en person jeg liker neste gang ;) Hihi. Eg berre spøke med dykk.

Btw. Takk for alle de hyggelige kommentarene. De var ikke så dype, men jeg tar det som et tegn på at jeg ikke er så dyp (tilsynelatende) jeg heller ;)

g0d jewl! :D

Lenke til kommentar

Fredrik er egentlig en liten:

joincat.gif

Men når det er fest er han en:

lion.jpg

Og tar den helt ut med sine party triks:

joints.jpg

Konge om natta og konge om dagen er ord som beskriver gutten.

Og fremfor alt er han sjefen på "gården"

kippen.gif

Ikke nok med det, men han liker god musikk, og holder seg til gamle helter:

kiss-pandas.jpg

Og når man ser innleggene hans på forumet, skulle du tro tastaturet hans ser slik ut:

leet_haxor_irc_keyboard.jpg

Uansett lyser gutten opp forumet:

lgtng-hits-tree.jpg

Ha en fin dag kompis :D

Lenke til kommentar

Fredrik er kosegutten min. Det har'n vært siden 31/1 2004, når jeg dedikerte et dikt til ham. Forøvrig er han flink 1337-speak, 1410zz-speak og han er glad i Valgerd og Moskva-Marit. Man kan jo ikke la være å like en som liker både Valgerd og Moskva-Marit. Han snakker som regel rett fra levern, dessuten er han morsom, har god humor. Han er egentlig bare dødsrå. Elskr dg, puz. :love::D

Lenke til kommentar

Seriøst, det er mye morsommere å få utfyllende svar.

Personlig synes jeg fredrikrb er en unik bruker. Han bruker sin humor og intelligens som sjarmerer både det ene og det andre. Han er et veldig hyggelig vesen, og jeg setter veldig pris på det han gjør her på forumet. En person jeg verdsetter høyt.

Straight from my heart. Peace, fredrikrb. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...