SnowDOG_ Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Goophy is such a gooph...elns. Nei han er en grei og kul so3'r og har mye morsomt å komme med. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Goophy har som sagt tøfft hår og postene hans holder (generelt sett ) et høyt nivå. Virker også som en kunnskapsrik samt grei type. Gratulerer Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Han er en grei kar. Virker veldig smart også. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Edit: Endret 6. desember 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Haha, Linn!!! Går i klassen min, bare sånn at alle vet det... Koselig det, egentlig. Hun er kjempesøt og hyggelig, men kan være litt teit til tider Eneste jeg har å si om Linn atm Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hvem i svartskauen er det? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Seriøst, hva med å nominere noen folk har hørt om? HalTan: My point, exactly! Endret 6. desember 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Dette ble, unnskyld meg, litt for dumt. Endret 6. desember 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hvem i svartskauen er det? ditto Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hvem i svartskauen er det? ditto Men hun var ikke så verst da, Øivind, hæ? *slå på skuldern* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Beklager, måtte bare. Denne dagen skal gå til darkness| aka Kine. Hun skaper mye trivlel og oppdaterer ofte oss gutta om hva jenter liker og vil ha. Dessuten slår hun meg i whining om dagen. Også så søt atte. Gratulerer! Endret 6. desember 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 darkness| er en snill og forståelsesfull kvinne. 2 darkness| kizz *** <3 Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Da var det deg da Kine:o) Kjenner deg ikke sånn sett, men vet godt hvem du er her på forummet. Ett skikkelig datatøs *tulle med* Ellers virker du som ei som har oversikten over det meste som skjer her inne, og du holder gutta i ørene som om de så skulle være dine biatcheees Grattis med dagen Endret 6. desember 2004 av Gnomenz Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Darkness er den eneste brukeren som har blitt postet i babethreaden fordi hun er så utrolig vakker I rest my Case Ønsker gla' jenta vår en fin dag Lenke til kommentar
piit Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 darkness| kjenner noen jeg kjenner, så hun er kul! Og hun har kul latter! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Latter? What? Har du tyvlyttet på latteren min? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 darkness| er konge! Hu sier så mye bra av og til at jeg ler meg nesten sakk ihjel. Veldig bra for både forumet og #hw.no. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Kine er HW sitt tøs Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 darkness| er koselig! Lenke til kommentar
piit Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Latter? What? Har du tyvlyttet på latteren min? Ja, men bare litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå