Putekos Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Han har nå bare hatt dagen sin i ett par timer. Ok da... Fortsatt grattis!!! Tøs, ro ned musa di. Dette er Mats' dag aaaiight. Ikke mess med my bro'. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Men Goophy skal velge ny... Og han har skrevet massse, men ikke hvem som skal ha dagen i dag... Huh? Goophy ble valgt av haddis, som hadde dagen sin i dag. haddis skulle desverre noe i morgen, så han måtte legge seg nå, og kunne ikke velge en ny person i morgen. Men Goophy er en flott kar, det inntrykket sitter iallefall jeg med når jeg leser postene hans. Absolutt en "wanna-know" Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Dette er Mats' dag aaaiight. Ikke mess med my bro'. Men det kunne vært så mye mer, tenk deg det, Thea. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Men det kunne vært så mye mer, tenk deg det, Thea. Wild, baby, wild. Skal lage tegning til deg nå, slik som jeg lagde til ahpen. Dette kan vi gjøre: Endret 5. desember 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Skal lage tegning til deg nå, slik som jeg lagde til ahpen. Ape? ( ) Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Grattis med dagen mats! Enda en av forumets "godgutter" akkurat som alle de andre guttene som har blitt valgt! Selv om du hater meg for at jeg har type og poster for mye om de og for mitt ene ansiktsutrykk virker du veldig koselig edit: skriveleif i navnet Unnskyld!!! Endret 5. desember 2004 av Anette_ Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Sorry da min feil.... For jeg heller skrive litt til: Goophy er en tøff, kul, snill, perfekt, venlig, morsom, grei, som regel glad, smart (har peiling på masse) og hjelpsom fyr... Håper dagen hans varer litt lengre enn de andres! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Grattis med dagen mads! Enda en av forumets "godgutter" akkurat som alle de andre guttene som har blitt valgt! Selv om du hater meg for at jeg har type og poster for mye om de og for mitt ene ansiktsutrykk virker du veldig koselig MADS?! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Grattis med dagen mads! Enda en av forumets "godgutter" akkurat som alle de andre guttene som har blitt valgt! Selv om du hater meg for at jeg har type og poster for mye om de og for mitt ene ansiktsutrykk virker du veldig koselig MADS?! Mads = Goophy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Er vel Mats, er det ikke? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Er vel Mats, er det ikke? fortsatt glad i deg, mats. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Mads = Goophy. Men Anette, du er unnskyldt alt du sa, men det er bare fordi det er deg. Edit: Thea, I'm in, boblebad er kos. Endret 5. desember 2004 av Goophy Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Mads = Goophy. *EDIT: Oh, sorry, |\/|475^^! Endret 5. desember 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg kan lage boblene.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg kan være badeanda. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg kan filme hele seansen og bli søkk-rik når jeg selger tapen Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Great! Når er seansen? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Og når får vi vite hvem sin dag det er i dag da, Mats? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Goophy rokker Kunnskapsrik og morsom. Blandingen gjør han til forumets gullgutt Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Vet ikke helt hva jeg skal si om ham, men han er veldig hyggelig, og veldig intelligent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå