Gå til innhold

Hvem sin dag er det i dag? :)

Putekos

Anbefalte innlegg

Hei. Siden "Si-noe-fint-om-den-forrige-tråden" ble et eneste rot, velger jeg nå å starte opp en ny tråd med samme motiv, men forskjellig utgangspunkt. Denne tråden går ut på at en forumbruker får sin egen dag dedikert til seg selv der alle kan skrive noe fint om eller til denne personen. Neste dag må personen som hadde sin dag velge en ny person som skal få en dag. Hvis personen har problemer med å velge en ny person, må vi ble enige om en person.

Reglene er:

• Man kan ikke dedikere en person to dager på rad
  • Komplimentet må være ment til personen, ikke bare slengt ut av intet. (dvs ingen setninger som "Han er flink med pc".)

Ganske få regler, og lette å følge. :)

Jeg utnevner denne søndagen til BandidosPelle fordi han er utrolig flink til å lage filmer. Hver gang jeg ser noe han har laget lyser fjeset mitt opp; både fordi han er med i filmen og fordi den er så god. ;) Dessuten er han en utrolig snill og intelligent kar som jeg har all respekt for. :)

Følger tipset om oppdatering i første post hvem som har dagen der og da. Nå har denne brukeren dagen:

ahpadt :D

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med ahpadt her, BandidosPelle er en rimelig voksen kar. Som sannsynligvis alle andre her på forumet synes, så synes også jeg at han lager virkelig gode filmer. Spesielt likte jeg den fotballvideoen han og et par kamerater hadde laget. Ut fra det man ser i den videoen, så virker det som om han er en veldig god fotballspiller også. :)

Lenke til kommentar
Enig med ahpadt her, BandidosPelle er en rimelig voksen kar. Som sannsynligvis alle andre her på forumet synes, så synes også jeg at han lager virkelig gode filmer.

Jepp.

Det jeg liker aller best er at han aldri spammer, og at alle innleggene dermed inneholder et eller annet fornuftig/relevant. Innleggene har altså innhold. Det er en ting en del burde ta etter. :)

Endret av nr.4
Lenke til kommentar

Oj, dette synes jeg er utrolig hyggelig! :blush:

Vet ikke hva jeg skal si, bortsett fra at dette er rørende. Tusen, tusen takk - veldig hyggelig å høre.

Dere har fått meg i humør etter en nokså kjedelig dag.

Dere er for snille. :)

EDIT:

Er så mye pent jeg kunne skrevet om dere også, men jeg får vel pent nødt vente til deres dag. :(

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar

Bandidos Pelle og crew'et hans lager veldig gode filmer(synest jeg) Likte spesielt den filmen om han gutten som stjal den ipoden "På andres bekostning" :thumbup:

Likte navnet Piece of junk production :!:

Og siden deres såg veldig professionell ut ;)

Du er en seriøs og god bruker du :)

Lenke til kommentar

Dette har vært et overveldende topic for min del, for å si det sånn. Veldig rørende, dette kommer fra hjertet.

Utrolig hyggelig for meg, og nå skal jeg gi stafettpinnen til noen andre. Jeg har sittet og tenkt ut forskjellige kombinasjoner, og siden du nominerte meg, AnAnAs, så blir det kanskje litt feil å nominere deg (du blir uansett nominert om et par dager).

Personen jeg da har lyst til å nominere er "wh1te".

Vedkommende er en person jeg ser opp til, både når det gjelder film og andre kunnskaper. Han utfolder hele tiden sitt intellektuelle sinn, og sprer godt humør på forumet. En skikkelig ordentlig fyr.

Og igjen, til alle som skrev noe om meg (og alle andre); tusen hjertelig takk - nok en gang. :):blush: Det er utrolig mange flotte mennesker og personligheter på forumet.

Endret av Bandidos Pelle
Lenke til kommentar

Wh1te, han er kanskje ikke den jeg kjenner best på forumet, men han var den eneste som hadde skrevet meg på 'huskelisten' her i søppelforumet, noe som gjorde hverdagen min på forumet en smule bedre :) Også har det seg slik at hvis det står 'wh1te' på last poster, så har jeg tendenser til å klikke på den tråden først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...