Serqevx Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Har fått i oppgave å finne meg en 17" LCD-skjerm jeg kan få i julegave av foreldrene mine Regnet med at dette skulle bli en enkel jobb, men når jeg så på oversikten over skjermene som fantes, ble jeg litt satt ut. Det er jo så sinnsykt mange forskjellige. Bruksområde: Jeg spiller lite, bruker maskinen mest til windowsbruk, surfing/chatting o.l. Men jeg vil ha en skjerm som ikke er helt umulig å spille med, slik at jeg kan dra opp et spill i ny og ne uten at bildet henger igjen. Trenger jeg DVI tilkobling? Er det stor forskjell fra VGA til DVI? Har begge deler på skjermkortet mitt, og det hadde vel vært best med en med DVI? Men hvis forskjellen nærmest er usynlig, er ikke det noe jeg har lyst til å bruke penger på. Prisen må være lav. Tenkte egentlig på en skjerm til rundt 2500 kroner, men kan nok strekke meg noen hundrelapper, kanskje opp i mot en tusenlapp til. Setter en maxgrense på 3500, men kun dersom det er store forskjeller opp til denne skjermen fra de billigere (til under 3000). Jeg har aldri brukt en LCD skjerm før over lang tid, kun sittet på gamle CRT skjermer, så jeg er ikke "bortskjemt" med bildekvalitet osv. Men nå er jeg lei av å få vondt i hodet når jeg sitter ved pcen, og ønsker derfor en god skjerm jeg kan beholde i noen år. Håper noen kan hjelpe en stakkar som er litt forvirret blant alle LCD-skjermene Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Dette skal være en meget god skjerm.Jeg har bestilt meg en sånn selv. Endret 29. november 2004 av Morten K Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 9 rimelige LCD-skjermer Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 I heile desember er det julekalender på hardware her på www.hardware.no , og det er godt mulig det kjem ein LCD og to i løpet av månaden. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Dette skal være en meget god skjerm.Jeg har bestilt meg en sånn selv. Denne har jeg hørt mye positivt om ja. Men er den verdt de ekstra pengene fra for eksempel Samsung 710V skjermen? Er jo en 7-800 kroner i prisforskjell. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 https://prisguiden.no/produkt/3601 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Ukens tilbud på komplett.no kanskje? Men det blir jo en litt tidlig julepressang da Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 Hehe, ja, muligens litt tidlig Men allerede vært første søndag i advent, så nå går det fort ser du ! Lurer på om jeg ikke skal gå for eizoen, blir ikke så galt sånn prismessig det. Noen som har noen innvendinger mot sette og mener jeg burde bruke noen hundrelapper til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå