Achilleus Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Nå har jeg funne ut hva som skal kjøpes, det er Yamaha RX-V650RDS og JBL E-80. DVD osv har jeg, men trenger et bord/tv-benk til og oppbevare dette i. men vil helst hatt et med 2 hyller i og glass i fronten slik at støv vil holde seg mest mulig vekke fra forsterkeren. Noen tips ? linker osv? takk Lenke til kommentar
Even. Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 sjekk http://www.ikea.no mye fint til en billig penge der Lenke til kommentar
Achilleus Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 thanks skal titte littegranne der Lenke til kommentar
Achilleus Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Jeg fant et bra bor på Ikea, dette var jo knall sjekk ut: BENNO <---- Se på dette, synes dere dette var fint? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Ser bra ut den der. Lenke til kommentar
Winters Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg fant et bra bor på Ikea, dette var jo knall sjekk ut: BENNO <---- Se på dette, synes dere dette var fint? Har det bordet selv og er kjempefornøyd Lenke til kommentar
Achilleus Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Nice ! synes det var fint jeg, men den låsen fungerer som den skal vel? er ikke sånn super jalla ? btw er det skyve dører i den? Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Der var det dårlig med utlufting. Forsterkere kan bli rimelig varme om den er på under en hel film. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 (endret) Du lager bare til noen ekstra hull/utvider det som er litt eller gjør som jeg gjorde å sparke ut hele platen bak. Ikea har god kvalitet de ser også ut som om det er skyvedør Endret 29. november 2004 av EvoZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå