Gå til innhold

NFSU2 og Rome


[TA]Gunners

Anbefalte innlegg

Jeg installerte Rome: Total war for noen uker siden(uten problemer), tok så en crack på det. Jeg eier en original versjon av dette spillet sammen med en en kompis, og har crack på det av den enkle grunn at vi "bytter" på spillet. Jeg har i mellomtiden også innstallert NFSU2 (også original), men der fikk jeg problemer. Underveis i innstalleringen var det en bestemt fil som ikke kunne flyttes. Jeg ringte kompisen min som allerede hadde innstallert spillet og han sa at etter ca. 15!!! forsøk, med regelmessig restart av maskinen klarte han det. Så jeg prøvde og prøvde..Etter en stund fant jeg ut at jeg skulle prøve Medium istedenfor full og da gikk det. Har crack på dette også. I selve spillet er jeg heldig hvis jeg får spilt i mer enn 10 min. Dette pga. at spillet klikker under en eller annen form for loading. Denne helgen, hadde jeg ett LAN og da det ikke gikk å spille Rome over LAN(grunnet crack) eller NFSU2 i det hele tatt tenkte jeg at jeg skulle installere spillene på nytt. Både i NFSU2 og Rome fikk jeg opp et problem, det var en fil som ikke kunne flyttes. Etter å ha prøvd og installere det utallige ganger kopierte jeg det fra en venn over LAN. Jeg kunne da spille Rome men ikke NFSU2, samme problem. Har prøvd utallige forskjellige cracker i løpet av helgen men det virker fremdeles ikke.. Noen som har noen meninger?? :hrm::hrm::(:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...