pirex Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hei, har nettopp kjøpt meg dvd-brenner, og lurer derfor på hvordan jeg skal brenne dvd`er med kopisperre? Har hørt noe om ripping? Men hvordan? Noen guider? Takk for alle svar på forhånd Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Vett ikke kossen dt er å svare på dette siden forumet er veldig strenge på dette med pirat kopiering. Så jeg velger å ikke hjelpe dg. Søk på nette så finne du ut av dt Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Tja, hvis den norske stat synes det var greit at Jon Lech Johansen lagde DeCSS (som brøt kopisperren på dvd'er), burde det vel være greit at vi linker til slike programmer her inne... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 er vel ikke ulovlig å ta kopier av sine egne filmer f.eks... så hvis det er kopi sperre på den,så er det vel heller ikke ulovlig å bryte den. Lenke til kommentar
jabe Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Er det forbudt å ta backup av sine egne, innkjøpte, DVD'er , spill etc..........?? Nei, nå for fanden produsentene slutte med sin paranoia, har jeg kjøpt et spill er det da suspekt å ta en kopi av dette??? Uansett hva kapitalistene gjør kommer det alltid å være pirat-kopier (hvilket jeg aldri benytter). Fortsetter dette kommer jeg på pur faenskap å laste ned pirat-kopier og bruke disse med god samvittighet! nett@anarkisme. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 AnyDvd er et greit program som fjerner sperrer og lignende. Lenke til kommentar
Variable Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 dvd-shrink er lett og greit å bruke Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 www.dvdshrink.org ålreit programm for å ta backup av DVD filmer. Er dessuten gratis, og uten spyware. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Rettskraftige norske dommer tilsier at det er lov å ta backup av en film (eller cd) du eier. Norge er et av de få landene i vesten der dette er lov. I tillegg til de nevnte programmene er DVD Decrypter et bra, gratis program å rippe/fjerne kopibeskyttelse med. Linker: DVD Shrink To sider med en mengde nytteprogrammer og informasjon: Digital Digest Doom9.org Lenke til kommentar
pirex Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Takker for alle svarene Har lastet ned dvdshrink nå, så får vi se Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Dvdshrink ripper filmer, den fjerner ikke sperrer. Dvdshrink sammen med AnyDvd er genialt. AnyDvd fjerner forskjellige sperrer. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Som nevnt fjerner også dvddecrypter kopisperre. Har funket ypperlig med de filmene jeg har testet det på. Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Vett ikke kossen dt er å svare på dette siden forumet er veldig strenge på dette med pirat kopiering. Så jeg velger å ikke hjelpe dg. Søk på nette så finne du ut av dt offtropic: vet du hva dette forumet også er strenge på? sms skriving og skriving på dialekt! jeg bruker dvdshrink sammen med anydvd, funker knallbra det! men anydvd koster litt penger da. Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Unnskyld kake_fredrik. Er bare så vandt med å skrive på dialekt og SMS språk. skal prøve å kjerpe meg Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Unnskyld kake_fredrik. Er bare så vandt med å skrive på dialekt og SMS språk. skal prøve å kjerpe meg hehe, men den er god! ble bare litt provosert Lenke til kommentar
joho83 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Tja, hvis den norske stat synes det var greit at Jon Lech Johansen lagde DeCSS (som brøt kopisperren på dvd'er), burde det vel være greit at vi linker til slike programmer her inne... Hehe, har gått i samme klasse som DVD-Jon i 5 år jeg, slu rev det gitt Lenke til kommentar
oledole79 Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Dvdshrink ripper filmer, den fjerner ikke sperrer. Dvdshrink sammen med AnyDvd er genialt. AnyDvd fjerner forskjellige sperrer. Min Dvd Shrink fjerner iallefall kopisperren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå