Chieftec Matrix Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hei, en kompis av meg har en gammel Hp pc som han skulle ha oppdatert driveren til skjermkortet.Er det noen som har noen nye gode drivere til dett kortet GeForce4-MX420 64 MB SDR? Mvh Alex Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Forcewaredriverne fra nVidia passer fint: www.nvidia.com disse passer til ALLE nvidia-kort Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Da jeg hadde GF4 MX420, var det 44.03 som funket best. Alle drivere etter det (5x.xx/6x.xx) ble det bare rot med, og ytelsen ble enda mer elendig enn før. Endret 30. november 2004 av ptv- Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Forcewaredriverne fra nVidia passer fint: www.nvidia.com disse passer til ALLE nvidia-kort Her hører vi hvor mange nVidia kort du har hatt.... 44.03 er nok den beste driveren til det kortet Hvis du legger inn nyeste driveren kan du nok ikke spille kabal en gang. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Funker i hvert fall som rakkern på min GeForce4mx-kort (IGP) Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Funker i hvert fall som rakkern på min GeForce4mx-kort (IGP) Ja, var ikke meningen å være ufin i sta. Forceware driverene passer alle skjermkort, men de nyeste driverene er ikke optimale for eldre kort ( under 6800 nivå ). Det er spesielle drivere til hver brikke som får den til å yte maks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå