Christian86 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 liker å glede andre, men sliter litt for tiden med fantasien. Noen som har forslag på fine,søte,koselige meldinger man kan sende? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Tja. Om morgenen kan du skrive "God morgen! Håper du får en fin dag" Om kvelden kan du skrive "Ville bare si natta. Sov godt og drøm søte drømmer." Er ikke så mye som skal til Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Tja. Om morgenen kan du skrive "God morgen! Håper du får en fin dag" Om kvelden kan du skrive "Ville bare si natta. Sov godt og drøm søte drømmer." Er ikke så mye som skal til de jeg sender til er litt mer kravstore Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Kravstore?.... Da fortjener de egentlig ingenting. Skal man si noe søtt (les: kliss) må man mene det, og det skal ikke komme på kommando fordi den mottakeren forventer det... ærlig talt Edit: Skulle jeg sagt noe søtt til f.eks darkness kunne jeg sagt: "Hallapårei pus!" og det kunne varmet litt det også Endret 28. november 2004 av PSION Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jg r zå gld i DG!! ('',) Lenke til kommentar
sim Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Roses are red, violets are blue all my base, are belong to you Roser er røde, fioler er blå dadler er klumpete, du er likeså Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jg r zå gld i DG!! ('',) tihi jg oxo klæm! ;P Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Kravstore?.... Da fortjener de egentlig ingenting. Skal man si noe søtt (les: kliss) må man mene det, og det skal ikke komme på kommando fordi den mottakeren forventer det... ærlig talt Edit: Skulle jeg sagt noe søtt til f.eks darkness kunne jeg sagt: "Hallapårei pus!" og det kunne varmet litt det også etter at jeg har lest de historiene dine, så vet jeg ikke om jeg skal bli glad eller redd Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 etter at jeg har lest de historiene dine, så vet jeg ikke om jeg skal bli glad eller redd Skulle i hvertfall klart å gi deg et smil om munnen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Skulle i hvertfall klart å gi deg et smil om munnen Jeg liker i hvert fall å bli kalt pus. Da føler jeg meg så søt og kosbar Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Jeg liker i hvert fall å bli kalt pus. Da føler jeg meg så søt og kosbar Søt er du, og du er nok ganske "kosbar" også.... hehe Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Søt er du, og du er nok ganske "kosbar" også.... hehe Nå begynner jeg virkelig å ane moser i uglen! Må tro jeg kjenner til menn som deg! Endret 28. november 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Nå begynner jeg virkelig å aner moser i uglen! SÅ lenge du ikke får skjegget fullt av postkasser så går det nok bra skal du se Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Søt er du, og du er nok ganske "kosbar" også.... hehe Nå begynner jeg virkelig å ane moser i uglen! Må tro jeg kjenner til menn som deg! Pass på så du ikke blir omtalt i dagbokinnlegg nr. 8 nåda... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 SÅ lenge du ikke får skjegget fullt av postkasser så går det nok bra skal du se Ja, det har skjedd for mange ganger allerede. Blir så jævlig flokete. Må hive i masse balsam og dritt. Hvilken balsam bruker du? Du har så fine tupper! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 SÅ lenge du ikke får skjegget fullt av postkasser så går det nok bra skal du se Ja, det har skjedd for mange ganger allerede. Blir så jævlig flokete. Må hive i masse balsam og dritt. Hvilken balsam bruker du? Du har så fine tupper! Kjører full pakke fra "Professional MG". Derfor er tuppene mine så fabelaktige! Du da Pus? Hva er hemmeligheten din? Eller er det bare en genuin blanding av kløkt og sjarme? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Tror vi skal roe egget nå Dette ble litt VEL off-topic for denne tråden Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Tror vi skal roe egget nå Dette ble litt VEL off-topic for denne tråden Du har så alldeles rett frøken. Vi får fortsette på PMs Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 etter å ha lest det dere har skrevet har jeg glemt hva tråden handler om Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Det er ikke IRC dette da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå