Wabby Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Har egentlig over tid vært på jakt etter ny mobil. Så denne på tv idag og lurer om andre har testet denne? http://direct.motorola.com/eng/NationalHom...&selectedtab=1# Den har en del av de kravene jeg ser etter som skal være: *Blåtann *minnebrikke *MP3 *Kamera (vet desverre lite om dette kameraet) Jeg var egentlig på jakt etter en kamskjell telefon med slike specs, men har fått svært dårlig erfaring av kamskjell telefoner etter min E700 (dårlig fjær og skjermen sprakk ved å klappe igjen). Hadde vært fint med noe feedback om andre har testet denne telefonen. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Yes V3! Søkt på E398? Lagt ut masse info om denne Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Har nå V3, må si at det var litt rart å bruke en moto. minuset er at kamera er ikke så klar, går ikke ann å filme og minne er kun på 5,5mb. ellers har den sinnsykt bra lyd. har hatt i 1 dag, så kanskje jeg sier noe som ikek stemmer. da får dere bare redigere på det. Trenger litt tips ang V3, fyr løs om dere har noe... Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) det finnes en test av Motorola E398 på www.mobiltesten.no den ligger til venstre på "Mest Populære" eller noe sånt! Edit: Eksakt side: http://mobiltesten.no/default.asp?page=108&article=13960 Endret 28. november 2004 av C4mpi Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hvordan kan dere anbefale V3 når dere ser klare kravene Minnekort og MP3? Ja, den har mp3, men det duger ikke mye uten minnekort som han også trenger. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 E398 er en grei telefon den. Programvaren som følger med er bra, men dessverre er synkingen heller dårlig. Det er stort sett min oppsumering av den telefonen. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 E398 så ikke så galen ut på testen, men søkte litt og leste folks erfaringer.. De virket ikke såå lovende. Når det kommer til V3 telefonen så synes jeg at 5MB var noe tynnt å jeg klarte faktisk heller ikke å finne på Spec sidene til Motorola om den støttet ekstra minne ??? Håper jeg tar feil på denne biten, for ellers ville denne telefonen vært kast. Hva ligger E398 på dersom man fornyer sitt Active Talk abbn ? Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 har selv brukt e398, og var knallfornøyd. Det er en telefon med det meste. Anbefales Lenke til kommentar
Pondus100 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 E398 er en glimrende mobil! Jeg vil anbefale den på den varmeste. Har hatt den i en måneds tid nå og er storfornøyd Lenke til kommentar
doraemon Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 E398 osv bla bla. Jeg er ihvertfall ikke fornøyd med mitt eksemplar: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic...dpost&p=3016877 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. november 2004 Forfatter Del Skrevet 29. november 2004 699,- på elkjøp nå. Har tenkt å fortsette med active talk og kan binde meg på nytt pr dags dato. Er ikke dette veldig billig da for min del ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå