Tantor_ Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Har en av disse som jeg ikke får tak i, står en annen plass i landet. Problemet er at når bruker slår av pc etter jobb så er den ved innloggingsbildet når han ankommer dagen etterpå? Pc kjører win2k. Har hatt samme problem før på en annen pc, men da slo pc`n seg på med en gang jeg hadde avsluttet. Ikke slik som dette da den slår seg på midt på natta eller.no? Noen tips? Lenke til kommentar
Frontier_Psychiatrist Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Quote: Tantor_ skrev (2002-05-30 08:46):Har en av disse som jeg ikke får tak i, står en annen plass i landet.Problemet er at når bruker slår av pc etter jobb så er den ved innloggingsbildet når han ankommer dagen etterpå?Pc kjører win2k.Har hatt samme problem før på en annen pc, men da slo pc`n seg på med en gang jeg hadde avsluttet. Ikke slik som dette da den slår seg på midt på natta eller.no?Noen tips? har noe slikt selv (6578, på jobb) og der har jeg selv lagt inn en 'alarm' som får den til å slå seg på 15 min før jeg ankommer :smile: spør bruker om det, mulig han har gjort det også og glemt det etterpå, som jo er vanlig blant brukere (iallefall våre). Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 30. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2002 hehe,ja de finner på mye rart. Takk for tipset, skal sjekke litt her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå