eKoFiSK Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Noen her som kan anbefale et 2.1 høyttalersett? Ikke over 500 kr Må jeg ha no spesielt lydkort for at et 2.1 sett skal funke? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Nei du trenger ikke noe spesielt lydkort...trenger bare en slik vanlig utgang..hvor man kobler i headset og slikt: Dette burde vel holde mål... var jo billig og.. Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Er det bedre å ha et 5.1 lydkort feks? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 du vil selvfølgelig oppnå vedre lyd hvis du bruker et eget Creative Audigy kort enn når du bruker det som er integrert i Hovedkort...men dette er vel for de kresne.. næi det er nok ikke noe bedre....så lenge du bare bruker 2.1 høytalere...det er jo ganske logisk... Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 På den ene pcen min har jeg intergrert 5.1 lyd, blir det da sånn at jeg skal/kan koble en høyttaler inn i hver av inngangene? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) 2.1 høyttalere har vanligvis kun en 3,5 mm jack, samme som vanlige 2.0 høyttalere og headset. Kan bruke de på TV, discman, mp3-spiller osv, med bass... 5.1 osv derimot, har vel egen plugg for bass. edit: foreslå Altec Lansing ATP3 2.1 eller Creative Inspire T2900. Endret 28. november 2004 av surbz00r Lenke til kommentar
Thel Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Detteburde vel holde mål... De har den i Binders julekalender den 15. desember til 350. Jeg skal kjøpe de da. Samme pris som på nettet, men da slipper jeg frakt, som faktisk kommer på nesten 150 kr! Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 2.1 høyttalere har vanligvis kun en 3,5 mm jack, samme som vanlige 2.0 høyttalere og headset. Kan bruke de på TV, discman, mp3-spiller osv, med bass... 5.1 osv derimot, har vel egen plugg for bass. edit: foreslå Altec Lansing ATP3 2.1 eller Creative Inspire T2900. altec etter min mening kan ikke design. de er ikke gode i lyd synes jeg , og er ikke stilige. kjøp logitech sine Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 2.1 høyttalere har vanligvis kun en 3,5 mm jack, samme som vanlige 2.0 høyttalere og headset. Kan bruke de på TV, discman, mp3-spiller osv, med bass... 5.1 osv derimot, har vel egen plugg for bass. edit: foreslå Altec Lansing ATP3 2.1 eller Creative Inspire T2900. altec etter min mening kan ikke design. de er ikke gode i lyd synes jeg , og er ikke stilige. kjøp logitech sine Jeg sitter med det stikk motsatte inntrykket. Bra design, og ganske habile høyttalere når det gjelder musikk. Lenke til kommentar
Kamp Fisk Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 På det prissegmentet må jeg absolutt anbefale Altec Lansing ATP3, vanvittig mye bra lyd for penga!! personlig syntes jeg designet er flott også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå