Harry_-_ Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 hvor mange gig`s hardisk kan jeg kjøpe uten at jeg trenger å "innstalere/klargjøre" den i windows? samme om det er s-ata eller ide...bare at jeg får størst mulig uten å måtte klargjøre den, jeg hater å måtte formatere de store hardiskene når jeg har innstalert xp på nytt Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Du kan kjøpe så stor du vil, bare du deler den inn i flere partisjoner (husker ikke hvor stor en partisjon kan være) Endret 28. november 2004 av k-orm Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Vel eldre versjoner av windows og xp/2000 uten service pack eller EnableBigLba så vil du ikke kunne ha større disck en rundt 128-137 GB. Dette er veldig enkelt å fikse, så i grunnen kan du kjøpe så stor som du trenger. Her er mer info Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 så jeg kan bare sette opp partisjon så kan jeg ha så stor som bare d... blir ikke partisjonene slette hvis jeg innstalerer xp på nytt, jeg har ikke xp på en "stor hardisk" bruker xp på en 80 gigs ide... men partisjonerer gjerne de store, hvis jeg slipper å formatere/klargjøre d vær gang Lenke til kommentar
Legion Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 installere/klargjøre? hæ? hater å formatere...tja, det holder i massevis med quickformat og det tar ikke lang tid. kjøp etter lommeboka eller etter hva som gir mest for pengene. Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) installere/klargjøre? hæ?hater å formatere...tja, det holder i massevis med quickformat og det tar ikke lang tid. ja, etter vær gang jeg har formatert og innstalert xp på den hardisken jeg har windows på. så må jeg "klargjøre" de store hardsikene mine, slik at jeg finner dem i explorer. men slik jeg har forstått så slipper jeg det hvis jeg lager partisjoner på hardsikene?... har jeg forstått rett? Endret 28. november 2004 av Harry_-_ Lenke til kommentar
Legion Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 ja, du har forstått rett; partisjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå