Gå til innhold

Dobbelklikk på laptop musa ?

Hplappis

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg sitter her og strever litt me musa på laptopen min, det er en Hp nx9010

det som skjer er at:

Jeg trykker 1 gang og maskinen reagerer 2 ganger som om at jeg sku ha trykke 2 ganger og ikke 1.

så det jeg lurer på er om det kan være noe galt me musa, eller om det er noe med oppsette ?

MVH Remi

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken mus har du? kan hende at det er en produksjons feil ja, siden det som ble sakt i andre post ikke virka/du hadde samma instllinger fra før.

Skjer dette bare på en spesiell mappa eller alle?

Jeg går utifra at det skjer overalt, så det første jeg ville gjort er å sjekke opp hjemmesiden til musa(regner med at du ikke bruker musa som er "innbygd" i laptopen)

last ned de nyeste drivere, installere dem å sjekker om det hjelper.

Vis det ikke skulle hjelpe så er det nok en produksjons feil så da ville jeg tatt med meg musa til der du kjøpte den å fortellalt om problemet så får du nok en ny.

Også prøv å ta en søk om det på www.google.com

er ikke helt sikker på hva du skal søke etter men prøv det første som du kan tenke deg.

Og ja velkommen til forumet :)

Lenke til kommentar

Å levere inn hele greia er nok det eneste da, vis du ikke vil skru opp laptopen selv å sjekke. Det er det eneste jeg kan tenke på da, værtfall jeg håper du får orden på ditt problem til slutt.

Edit: En liten ting til, ta å sjekk musen egenskaper innpå kontroll panelet, kansje det er et eller annet som står på det som får den til å reagere sånn som den gjør, vis ikke så er nok jeg helt tom for øyeblikket.

Endret av ToxicMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...