Hplappis Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hei Jeg sitter her og strever litt me musa på laptopen min, det er en Hp nx9010 det som skjer er at: Jeg trykker 1 gang og maskinen reagerer 2 ganger som om at jeg sku ha trykke 2 ganger og ikke 1. så det jeg lurer på er om det kan være noe galt me musa, eller om det er noe med oppsette ? MVH Remi Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Hei.. Velkommen til forumet Kanskje dette hjelper deg litt. Min datamaskin/Mine dokumenter - verktøy - mappealternativer - se bilde. hjalp det? Endret 28. november 2004 av Christer1 Lenke til kommentar
Hplappis Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Hei. Takker for hjertelig velkomst Instillningene står på akkurat det samme som der. så jeg trur det må være noe annet. Lenke til kommentar
Christer1 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hei. Takker for hjertelig velkomst Instillningene står på akkurat det samme som der. så jeg trur det må være noe annet. Da vet jeg ikke hva det kan være Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hvilken mus har du? kan hende at det er en produksjons feil ja, siden det som ble sakt i andre post ikke virka/du hadde samma instllinger fra før. Skjer dette bare på en spesiell mappa eller alle? Jeg går utifra at det skjer overalt, så det første jeg ville gjort er å sjekke opp hjemmesiden til musa(regner med at du ikke bruker musa som er "innbygd" i laptopen) last ned de nyeste drivere, installere dem å sjekker om det hjelper. Vis det ikke skulle hjelpe så er det nok en produksjons feil så da ville jeg tatt med meg musa til der du kjøpte den å fortellalt om problemet så får du nok en ny. Også prøv å ta en søk om det på www.google.com er ikke helt sikker på hva du skal søke etter men prøv det første som du kan tenke deg. Og ja velkommen til forumet Lenke til kommentar
Hplappis Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Jo saken er den at jeg bruker laptop musa. så da må jeg vell levere inn hele greia Lenke til kommentar
Hplappis Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Og ja det skjer uansett om hvordan vindu som er åpent Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Å levere inn hele greia er nok det eneste da, vis du ikke vil skru opp laptopen selv å sjekke. Det er det eneste jeg kan tenke på da, værtfall jeg håper du får orden på ditt problem til slutt. Edit: En liten ting til, ta å sjekk musen egenskaper innpå kontroll panelet, kansje det er et eller annet som står på det som får den til å reagere sånn som den gjør, vis ikke så er nok jeg helt tom for øyeblikket. Endret 28. november 2004 av ToxicMan Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Er det touchpaden du snakker om? Da har du mest sannsynlig aktivert dobbeltap funksjonen på touchpaden. Lenke til kommentar
Hplappis Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 JA det er touchpaden hvordan endrer jeg dobbel tap da? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Gå inn på kontrollpanelet og klikk deg fram til skrivere og annen maskinvare. Der skal du finne innstillinger for touchpaden. Hvis ikke kan du også sjekke synaptics.com for drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå