Gå til innhold

NEC ND-3500AG Firmware?

delfin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

prøv igjen om et halv års tid, så skal du få se kor mange av platene dine som fungerer :)

Jeg tipper 100%

Men du (2peewee) mener altså at disse platene (OPTODISCOR4) kun har en levetid på max et halvt år?

Får da virkelig håpe at du tar skammelig feil der, kan ikke begipe at det kan være tilfelle. I så fall ville det være drittplater.

Er det kun antakelser utfra at billig er dritt, eller har du objektive tester av disse spesifikke platene å vise til ?

Min erfaring med brenning av billige merkeløse CDR-plater gjennom mange år, er at disse har holdt like lenge som merkeplater som Verbatim og TDK, uten at jeg derved vil påstå at dette nødvendigvis gjelder også for DVD-plater.

Lenke til kommentar

prøv igjen om et halv års tid, så skal du få se kor mange av platene dine som fungerer :)

Jeg tipper 100%

Men du (2peewee) mener altså at disse platene (OPTODISCOR4) kun har en levetid på max et halvt år?

Får da virkelig håpe at du tar skammelig feil der, kan ikke begipe at det kan være tilfelle. I så fall ville det være drittplater.

Er det kun antakelser utfra at billig er dritt, eller har du objektive tester av disse spesifikke platene å vise til ?

Min erfaring med brenning av billige merkeløse CDR-plater gjennom mange år, er at disse har holdt like lenge som merkeplater som Verbatim og TDK, uten at jeg derved vil påstå at dette nødvendigvis gjelder også for DVD-plater.

Vet bare at mine optodisc 2x DVD-R som var helt perfekte etter brenning i oktober i fjor (Brent med pioneer DVR-106D) var uleselige i juli i år.

Stoler ikke på optodisc. Har hatt feilbrenninger med 4x og 8x platene på fler brennere også (blant annet Plextor, Pioneer, BTC og Lite-On).

Dog ikke hatt feilbrenninger med NEC og BenQ enda....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...