Acrid Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Strapping Young Lad, Meshuggah og The Dillinger Escape Plan Lenke til kommentar
Jan Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Strapping Young Lad, Meshuggah og The Dillinger Escape Plan I Roskilde synes jeg at Mesuggah ikke sparket ifra skikkelig. The Dillinger Escape Plan er gjennomført mad. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Jeg blåser egentlig i hvordan band tar seg ut på scenen, men jeg husker jeg synes Henry Rollins var tøff og skummel når jeg var mindre Han så alltid ut som om det var rett før han hoppa uti og grisebanka alle i salen Endret 28. november 2004 av TAAB Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Strapping Young Lad, Meshuggah og The Dillinger Escape Plan I Roskilde synes jeg at Mesuggah ikke sparket ifra skikkelig. The Dillinger Escape Plan er gjennomført mad. Ah, du skulle sett dem på Rockefeller mars 2003...beste konserten jeg noensinne har sett. Er nok det nærmeste jeg har kommet en religiøs opplevelse Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) System of a Down! Særlig gitaristen deres, han er helt syk! ellers: Metallica på 80 tallet!!! Sykt rått! Fy faen for en energi de gutta hadde!!! Endret 28. november 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 System of a Down! Særlig gitaristen deres, han er helt syk! Storkoste meg på Sepultura konsert jeg. Raised fist varma opp Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Rammstein, ingen over ingen ved siden Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 The Hives... I perioden rett etter "Veni Vidi Vicious" ble sluppet.. Fyttirakkern for et show!! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Kan vel nevne at når Turboneger var sist her i Ålesund så ble det liv! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Hehe, flere som var på Rammstein konsert her Ja Rammstein ja! Lenke til kommentar
t0ggler Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Rammstein!! Uten tvil Enig! Lenke til kommentar
Endre Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Rammstein-konserten var rå ja. Ellers må jo Angus Young nevnes. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 skjønner ikke hva som var så rått med metallica som så mange her sier... Mötley Crüe, Guns N' Roses og Emperor er utrolig bra på scenen(har ikke sett noen av de live, men sett endel opptak...vet det ikke blir rett men...) Best av de jeg har sett må vel bli TNT... Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Må nevne AC/DC med Angus Youg sprellende rundt på scenen....en opplevelse :-) Lenke til kommentar
andesam Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Metallica på 80 tallet!!! Sykt rått! Fy faen for en energi de gutta hadde!!! Hmm, nei hvor kan det ha hatt det fra.. Rammstein er sykt fet live ja. det at vokalisten er utdannet pyrotekniker har vel noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Jeg blåser egentlig i hvordan band tar seg ut på scenen, men jeg husker jeg synes Henry Rollins var tøff og skummel når jeg var mindre Han så alltid ut som om det var rett før han hoppa uti og grisebanka alle i salen Henry Rollins havnet ofte i slosskamp da han var yngre. Det var derfor han begynte å trene så mye. Han har roet seg en del, ettersom State of Alert er mye mindre hardcore enn Black flag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå