k3rm0r Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Har et powercolor 9800 pro, kjørte en 3mark 03 test, fikk en 2800 :| dette kortet fikk eg rundt en 6800 på før. hva har skjedd :| har oppgradert til sp2.. men skal jo ikke ha noe å si :S HJELP!!!.. Lenke til kommentar
wim Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Legg inn drivere på nytt Lenke til kommentar
k3rm0r Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Legg inn drivere på nytt har lagt inn drivere på nytt. de siste driverene.. noe annet forslag? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Oppdater drivere, de finner du her: www.ati.com Skjekk også at du ikke har AA og AF på: Lenke til kommentar
k3rm0r Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Oppdater drivere, de finner du her: www.ati.com Skjekk også at du ikke har AA og AF på: har gjort det noe annet? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Sjekk at du ikke ved en feil kjører 3dmark 05 istedet Jeg ville nok fjernet alle rester av drivere og lagt de inn på nytt. Deretter ville jeg reinstallert dx (dx9c) og sjekket at jeg hadde agp og chipset drivere som var oppdatert og fungerte. Hvordan er spillytelsen forresten? Har du lagt inn noe programvare som kan ødelegge ytelsen på noen måte? :Edit skrivefeil .. Endret 28. november 2004 av Carnifex Lenke til kommentar
k3rm0r Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Sjekk at du ikke ved en feil kjører 3dmark 05 istedet Jeg ville nok fjernet alle rester av drivere og lagt de inn på nytt. Deretter ville jeg reinstallert dx (dx9c) og sjekket at jeg hadde agp og chipset drivere som var oppdatert og fungerte. Hvordan er spillytelsen forresten? Har du lagt inn noe programvare som kan ødelegge ytelsen på noen måte? :Edit skrivefeil .. hmm kjører jo warcraft3 i full oppløsning med full detaljer, uten noe problemer, merker ikke noe hakking eller noe slikt i spill.. bare syntest det var litt merkelig Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Da ville jeg ikke bekymret meg. Hvis du ikke er avhengig av å benche pcen din, har jo et resultat i 3dmark NULL å si så lenge pcen fungerer bra i spillene du spiller Lenke til kommentar
k3rm0r Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Da ville jeg ikke bekymret meg. Hvis du ikke er avhengig av å benche pcen din, har jo et resultat i 3dmark NULL å si så lenge pcen fungerer bra i spillene du spiller sant nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå