nree Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hei, har DDR RAM 333 MHZ og har funnet ein ram brikke som så bra ut siden jeg har 256 kan jeg ikkje akuratt spille DOOM 3 så jeg tenkte og skaffe meg ein til... Lurte på om DU kan gi noen tips eller hva syns dere om denne:? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=109008&cks=SER Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Synes det er litt bakvendt å kjøpe DDR2700 ram nå, gå for en 3200 brikke på 512 mb isteden. Du får vel de fra 650,- og oppover. Edit: Hvis du har litt penger å bruke kan du godt kjøpe 1GB fordelt på 2 brikker. Endret 28. november 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
nree Skrevet 30. november 2004 Forfatter Del Skrevet 30. november 2004 Synes det er litt bakvendt å kjøpe DDR2700 ram nå, gå for en 3200 brikke på 512 mb isteden. Du får vel de fra 650,- og oppover. Edit: Hvis du har litt penger å bruke kan du godt kjøpe 1GB fordelt på 2 brikker. De har seg altså sån at jeg ikkje kan noe mer om trendt om ram en at de er noe du har i pc'n og at de gjør at du kan ha flere programmer oppe på ein gang eller program som krever så og så mye som DOOM3... Kan du si meg litt mer og gi noen plasser hvor jeg kan kjøpe? altså ein direkte link til brikka... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå