Gå til innhold

Norton AV 2005 klikker når jeg starter Office 2003

andreh

Anbefalte innlegg

Har Norton Antivirus 2005 og Microsoft Office 2003. Hver gang jeg starter opp et office program får jeg opp feilmld:

"Norton Antivirus 2005 does not support the Repair feature, please uninstall and reinstall"

Det kommer i sammenheng med at windows installer starter når jeg åpner et office program.

Jeg trykker Ok to ganger, så fungerer word smertefritt. Hvorfor for jeg opp den feilmld?, irriterende!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oppdater Windows, Office og Norton. Helper ikke ikke det så installerer du Norton på nytt. Ellers må du formatere. Bare å prøve seg frem det ;)

har prøvd alt, samme problem. så sinnsykt irriterende at det alltid er jeg som har disse problemene. ingen andre? føler meg så alene med alle mulige merkelige problem. :(

Lenke til kommentar
Oppdater Windows, Office og Norton. Helper ikke ikke det så installerer du Norton på nytt. Ellers må du formatere. Bare å prøve seg frem det  ;)

har prøvd alt, samme problem. så sinnsykt irriterende at det alltid er jeg som har disse problemene. ingen andre? føler meg så alene med alle mulige merkelige problem. :(

du er ikke alene.. hadde problem selv på min pc, og hos faren til en kamerat jeg driver å hjelper litt en gang i blant.. han har ALLTID slike tulle ptoblemer av en eller annen rar grunn.. Kanskje han er dømt til all evighet med slike problemer.. Anyway, alt jeg gjorde var reinstallering av disse programmene, og deretter en update... Ikke værre, og da funket det..

Lenke til kommentar

Start---Alle programmer.......

Der ligger snarveien til norton internet security,

jeg flyttet denne og da fikk jeg samme melding som deg når jeg åpnet et office prog.

(Norton Antivirus 2005 does not support the Repair feature, please uninstall and reinstall")

Når jeg flyttet snarveien tilbake igjen, forsvant den meldingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...