Gå til innhold

Siden min vises ikke i Opera

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå bruker jeg Opera 7.60 beta.. og her ser siden helt grei ut den.

Men ting som jeg syntes var merkelig i CSS'en. Du har position: absolute; i alle DIV'ene dine som #top, #meny, .hoved og .validator. Disse kan du fjerne siden du ikke trenger dem eller bruker dem.

Lenke til kommentar

Skrur jeg av stilarket på opera, vises innholdet, så html er ok, problemet ligger i css, fonten hadde ingenting å si når jeg skifta i alle fall. orka ikke lage ny css(ikke at jeg har tid nå heller), men så du hadde mye RART der, prøv å lag den om, og bruk float istedet for absolute position. scrollbar-color er også evil ;)

Men, bare til å teste mer, så blir det nok bra, gjorde masse rart i førsten selv, men ting faller på plass etterhvert skal du se :)

EDIT: En annen ting, sjekk hjemmesidene på folkene her i WDS, se hvordan deres sider er bygd opp, både html og css, kan lære utrolig mye av det ^^

Endret av arthoz
Lenke til kommentar

jeg fikk til det med Opera. Aner ikke hvordan, men det funket

men så kommer det selvsagt opp en ny feil. hvis du åpner siden i IE så er det ulik farge på bildene og resten av siden. dette ser du lett på logoen og bildet bak knappene i menyen. disse skal ha fargen #8B9993

Siden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...