Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

hvilken ISDN oppkobling ?


Anbefalte innlegg

Som topic sier så sitter jeg på "bygda" med ISDN, og ADSL er ikke tilgjengelig før engang i slutten av 2005...

 

og siden mitt (miss)bruk av internett er ganske stort så lurer jeg på om noen vet om den billigste måten å koble seg til nett via ISDN.. (miss)bruket skyldes store nedlastninger fra DC++ osv.. :)

 

Hadde en stund Online sin oppkobling (14 øre pr min) så hadde jeg Online 150 (150 timer online i mnd for 500,-) og nå sitter jeg på start.no sin oppkobling.. som skryter av at den er like billig som å ringe til naboen..

 

uansett.. noen som kan si meg hvilken oppkobling som koster MINST? =)

 

(og kanskje slenge med en link?=)

 

Takker for tilbake mld! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt noe Tiscali-greier for en stund siden til 550 i mnd, vet ikke om det eksisterer i den form enda...

 

Når det gjelder Start tror jeg nok at det er litt lure-reklame. Det at du surfer til lokaltakst stemmer nok, men nå har det seg bare slik at de fleste internettabo`er er billigere enn lokaltakst...lenge siden jeg sjekket, men mener å huske at på et tidspunkt var lokaltaksten 14-15 øre, og Tiscali Free Internet ( a la Frisurf, uten avgift, kun bruk) kostet 13,5 øre/min. Anbefaler å sjekke dette nærmere.

 

EDIT: Sjekk www.telepriser.no

Endret av Muffinman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...