roy_nor Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Som topic sier så sitter jeg på "bygda" med ISDN, og ADSL er ikke tilgjengelig før engang i slutten av 2005... og siden mitt (miss)bruk av internett er ganske stort så lurer jeg på om noen vet om den billigste måten å koble seg til nett via ISDN.. (miss)bruket skyldes store nedlastninger fra DC++ osv.. Hadde en stund Online sin oppkobling (14 øre pr min) så hadde jeg Online 150 (150 timer online i mnd for 500,-) og nå sitter jeg på start.no sin oppkobling.. som skryter av at den er like billig som å ringe til naboen.. uansett.. noen som kan si meg hvilken oppkobling som koster MINST? =) (og kanskje slenge med en link?=) Takker for tilbake mld! Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 online150 er vell det som er billigst Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Har hatt noe Tiscali-greier for en stund siden til 550 i mnd, vet ikke om det eksisterer i den form enda... Når det gjelder Start tror jeg nok at det er litt lure-reklame. Det at du surfer til lokaltakst stemmer nok, men nå har det seg bare slik at de fleste internettabo`er er billigere enn lokaltakst...lenge siden jeg sjekket, men mener å huske at på et tidspunkt var lokaltaksten 14-15 øre, og Tiscali Free Internet ( a la Frisurf, uten avgift, kun bruk) kostet 13,5 øre/min. Anbefaler å sjekke dette nærmere. EDIT: Sjekk www.telepriser.no Endret 28. november 2004 av Muffinman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå