Kurt P Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Heisann.. Jeg skal prøve å klokke skjermkortet mitt litt.. Har ikke kjøpt noen ny kjøling så derfor kan det være lurt å følge med tempraturen.. Hvilket program er det jeg kan målte tempraturen med? btw : hva er normalt temp i skjermkortet mitt.. (se sigg) hvor høy kan tempen bli før skjermkortet begynner å ta skade.. (over lengere tid også) Endret 28. november 2004 av Kurt P Lenke til kommentar
friskies Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hei! Tror du kan bruke rivatuner. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Har der fulgt med en installasjons-CD med utilytis...?? Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Hei! Tror du kan bruke rivatuner. hvordan gjør jeg det i rivatuner da? Skjønte meg ikke helt på det der.. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Aida 32 tror jeg du kan bruke på det. Og så kan du vel bruke Everest og tror jeg. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 Aida 32 tror jeg du kan bruke på det. Og så kan du vel bruke Everest og tror jeg. fant ut av det med rivatuner.. var veldig fint og oversiktlig der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå