morgus Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Hei Skal bygge ny OC-PC til etter jul/våren/sommeren (ikke helt sikker enda), da har jeg tenkt til å kjøpe disse delene, men passer de godt sammen? AMD64 3000+ Asus NForce4 SLI Corsair TwinX 1024MB PC4400 WD 74GB 10000rpm WD 200GB Fortron/Source 550W Chenbro Gaming Box Samt 2x NVidia 6800 Ultra PCI-e som forhåpentligvis er billigere da. Resten av delene har jeg fra før. Er det noen deler som ikke passer eller som bør byttes ut, tas nye tips imot med stor takk. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 ser mycket bra ut... ville heller kjøpt en billigere psu, og kjøpt en disk med 16mb cache... jeg går utifra du skal klokke systemet? I så fall trenger du en god cpu-kjøler! Lenke til kommentar
morgus Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 ser mycket bra ut... ville heller kjøpt en billigere psu, og kjøpt en disk med 16mb cache... jeg går utifra du skal klokke systemet? I så fall trenger du en god cpu-kjøler! kan denne cpu kjøleren være noe bedre enn boxed kjøleren? Når det gjelder psu så liker jeg å være på den sikre siden, sitter nå på en pc med litt for liten psu, og den skrur seg av når den selv vil og når det passer som dårligst for meg..... Angående HDD, er det Maxtor som har 16MB cache? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 Den cpu-kjøleren skal visst være knall... Maxtor ja! Når det gjelder psu så får du 520-watt for under halve prisen! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 ser mycket bra ut... ville heller kjøpt en billigere psu, og kjøpt en disk med 16mb cache... jeg går utifra du skal klokke systemet? I så fall trenger du en god cpu-kjøler! Der er jeg helt uenig, gå for en god PSU. En disk med 16mb cache er bare tull. Lenke til kommentar
morgus Skrevet 28. november 2004 Forfatter Del Skrevet 28. november 2004 (endret) Kan den Maxtor disken funke bedre som OS-disk enn WD Raptoren, hvis nei, så bytter jeg lagringsdisken ut med den Maxtor-disken som du anbefaler. Ongabonga: blir det ikke ganske mye bedre ytelse med 16MB cache da? Mener å ha lest det et sted.... Den psu'en var jo knallbillig, skal tenke på saken.... Har også sett en annen rå psu som jeg har lyst på, der kunne man visst velge hvilke ledninger man trengte og ikke trengte (vanskelig å beskrive), skal se om jeg finner den.... [Edit] Finner ikke den psu'en nå, kanskje noen av dere husker den, det fulgte med mange løse kabler, som du kunne koble på selve ''boksen'' til diverse enheter... Endret 28. november 2004 av morgus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå